رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 14:20 شماره خبر : 9088 https://sobhtoos.ir/short/VW1Zd 0
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی تربت‌حیدریه:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی تربت‌حیدریه گفت: برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در جاده قلعه آقاحسن به چخماق شهرستان زاوه واقع در جنوب خراسان رضوی، ۲ فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی علوم پزشکی تربت‌حیدریه، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید با یکدیگر ساعت ۱۳:۲۳ دقیقه سه‌شنبه ۲۴ مهرماه به وقوع پیوست که برای امدادرسانی به آسیب دیدگان این تصادف، سه پایگاه اورژانس چخماق، قلعه آقاحسن و دولت‌آباد به محل فراخوان شدند.

محمد جواد امیری گفت: با رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه، اقدامات بالینی با سرعت و دقت برای آسیب دیدگان انجام شد اما با توجه به شدت حادثه، ۲ نفر از سرنشینان این دو خودرو جان خود را از دست دادند و پنج مصدوم نیز به بیمارستان های راشد زاوه و امام حسین علیه‌السلام تربت‌حیدریه منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات واقع در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار