رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
رئیس اداره راهداری تربت‌حیدریه:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای انجام بازسازی، ترمیم پل و آسفالت راه روستایی واقع در بخش رُخ این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از ابرنا؛ علی اصغر کرباسی اظهار کرد: بهار امسال بر اثر جاری شدن سیلاب، پل چند محور روستایی دچار آسیب جدی شد و به مرمت و بهره‌برداری مجدد نیاز داشت.

وی بیان کرد: از سوی دیگر پل ۲ دهانه باکس بتنی احداث شده قبلی گنجایش کافی را نداشت و با توجه به بارندگی‌ بی‌سابقه امسال و عبور آب از روی پل و جاده و ایجاد آب شستگی حاصل از سیلاب و آسیب جدی، امکان تردد ایمن از روی آن وجود نداشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: با پیگیری انجام شده از طریق اداره کل راهداری استان خراسان رضوی موفق به تٱمین کسری باکس بتنی مورد نیاز برای افزایش دهانه‌ها شدیم.

وی اضافه کرد: با همت همکاران امکان برقراری ارتباط مردم روستاهای «قشرباط، محمودآباد و شهر نَسر به سمت جاده اسدآباد - فریمان» که مدتی از کنار گذر پل تردد می‌کردند، دوباره به صورت ایمن میسر شد.

کرباسی گفت: همچنین هر ساله بر اثر بارندگی بهاری و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی منطقه، ۲ قسمت از این جاده کاملا مسدود می شود.

وی عنوان کرد: به دلیل نبود اعتبار مورد نیاز برای رفع این مشکل، مردم با مشکل تردد مواجه بودند که با پیگیری به عملا آمده و صرف بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای همیشه مشکل تردد مردم از این مسیر مرتفع شد

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار