رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-31 22:07 شماره خبر : 8710 https://sobhtoos.ir/short/4Aqgg 0
با حضور جانشین نزاجا:

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس درمانگاه شبانه‌روزی ارتش با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در قوچان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی ارتش با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سرهنگ شهباز زارعی رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا و مسئولین شهرستان قوچان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه درمانگاه شبانه‌روزی قوچان به تجهیزات مناسب و موردنیاز برای مردم این شهرستان و تیپ متحرک هجومی مجهز شده است، گفت: حدود 6 ماه پیش اداره بهداشت و درمان نزاجا وعده تجهیز این درمانگاه را داد که امروز با استقبال بی‌نظیر مردم به بهره‌برداری رسید. 

امیر سرتیپ نوذر نعمتی از نیروهای متخصص درمانی در این درمانگاه شبانه‌روزی خبر داد و افزود: تجهیزات مستقرشده در این مرکز درمانی بهداشتی بر اساس نیازها و کمبودهای موجود در بیمارستان و مراکز خصوصی قوچان بوده است که شامل بخش‌های پیراپزشکی ، بینایی‌سنجی ، رادیولوژی ، دندان‌پزشکی ، سونوگرافی و ... می‌باشد. 

خدمت‌رسانی درمانی نیروی زمینی ارتش در 227 نقطه کشور

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا نیز در این مراسم بابیان اینکه نیروی زمینی ارتش بزرگ‌ترین مرکز درمانی کل نیروهای مسلح در کشور را دارد، اظهار کرد: امروز ارتش در 227 نقطه کشور خدمات بهداشتی و درمانی را در مرزها و شهرهای کشور به مردم ارائه می‌کنند. 

سرهنگ شهباز زارعی متراژ درمانگاه شبانه‌روزی ارتش در قوچان را یک هزار و 800 مترمربع خواند و خاطرنشان کرد: بالغ‌بر 10 میلیارد تومان برای احداث این درمانگاه هزینه شده که تمام تخصص‌های ممکن در حوزه زنان، قلب و عروق، دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی و ... در آن مستقرشده است. 

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای احداث بیمارستان 64 تخت خوابی مجهز در قوچان توسط نیروی زمینی ارتش در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک دستگاه سیتی اسکن برای خانواده بزرگ نیروهای مسلح و مردم این شهرستان نصب و راه‌اندازی می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار