رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 13:49 شماره خبر : 8938 https://sobhtoos.ir/short/VJ5vL 0
مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) سرخس:

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) سرخس گفت: اصلی‌ترین هدف از سخنرانی رهبر معظم انقلاب با جمعيت میلیونی ایرانیان و با زبان عربی در جمعه نصر، القای امید و روحیه مقاومت به رزمندگان حزب‌الله و مردم لبنان بود.

حجت‌الاسلام کاظم سالاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر گفت: مقام معظم رهبری در خطبه اول فرمودند که بحث اصلی من در خطبه دوم و خطاب به تمام امت اسلام، به‌ویژه مردم لبنان است.

وی افزود: مردم لبنان امروز در شرایط خاصی قرار دارند و با شهادت سید حسن نصرالله و برخی فرماندهان نظامی حزب‌الله، رزمندگان حزب‌الله هم روزهای سختی را سپری می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) سرخس بیان کرد: در جنگ ۳۳ روزه و در شرایط مختلف، شهید سید حسن نصرالله سخنرانی می‌کردند و روحیه‌ای حماسی به رزمندگان منتقل می‌شد؛ از تعبیرات رهبر معظم انقلاب این‌طور احساس می‌شد که ایشان برای روحیه رزمندگان مقاومت و مردم لبنان، در نماز جمعه و با جمعیت میلیونی با زبان عربی شروع به سخنرانی کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه در وسط میدان هستند و در جمعه نصر هم مستقیم و در حضور ملت ایران وارد میدان شدند و به زبان عربی با ملت لبنان و در اصل با بچه‌های حزب‌الله به ایراد سخن پرداختند و به آن‌ها امیدواری دادند.

حجت‌الاسلام سالاری ابراز کرد: مهم‌ترین نکته‌ حضرت آقا، طبیعی بودن این مشکلات و مسائل بود؛ ایشان با معرفی جمهوری اسلامی به عنوان الگوی مردم لبنان، مشکلات دهه ٦٠ ایران را به آن‌ها یادآوری کرده و دلیل پیشرفت‌های ایران را مقاومت عنوان کردند و به مردم لبنان وعده عبور از مشکلات و این شرایط سخت را دادند.

وی در پایان گفت: اصلی‌ترین هدف از سخنرانی رهبر معظم انقلاب با جمعيت میلیونی ایرانیان و با زبان عربی، القای امید و روحیه مقاومت به رزمندگان حزب‌الله و مردم لبنان بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار