رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 14:41 شماره خبر : 9086 https://sobhtoos.ir/short/e8kv8 0
فرماندار تربت‌جام:

فرماندار تربت‌جام گفت: سیزدهم آبان‌ماه نیز روز برائت نسبت به ظلم و ستم آمریکا و در راس آن‌ها رژیم کودک کش صهیونیستی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ جلسه ستاد هماهنگی  بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی تربت‌جام در سالن جلسات شهید نصیری فرمانداری  این شهرستان برگزار شد.

حسین جمشیدی فرماندار تربت‌جام در این جلسه اظهار داشت: سه واقعه مهم تسخیرلانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی(ره) و شهادت دانش آموزان در یوم الله سیزدهم آبان شکل گرفته است و دراین رابطه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند  حضور حداکثری و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی را در یوم الله سیزده آبان ماه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: یوم الله سیزدهم آبان امسال با شرایط خاص مردم مقاوم فلسطین و اربعین شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله گره خورده و باید موضوع استکبار ستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی علمی‌تر و گسترده‌ در میان مردم تجلی پیدا کند.

فرماندار تربت‌جام اظهار داشت: روشن ساختن افکار عمومی برای شناخت دشمن و جریان صهیونیسم که همچون تار عنکبوتی بر دنیا پیچیده و خود را حاکم کرده نیز ضروری است.

جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: محور مقاومت دستاوردهای مهمی در منطقه و جهان کسب کرده که مهم‌ترین آن بازگشت مسئله فلسطین به کانون توجهات جهانی بوده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار