رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-05 08:28 شماره خبر : 7161 https://sobhtoos.ir/short/VlzAD 0
منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم مطرح کرد:

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم اظهار کرد: شهید رئیسی تبدیل به الگو شده و مدیران بعدی هم از ایشان تبعیت خواهند کرد و اگر چنین نکنند، توسط مردم کنار گذاشته می‌شوند.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به بیان ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: مهم‌ترین شاخصه آیت‌الله رئیسی این بود که مدیریت را از پشت میز انجام نمی‌داد. تفاوت ایشان با بسیاری از مدیران این بود که مدیریت در میدان را ملاک قرار می‌داد و به این روش امور را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: این روش و این نحوه مدیریت بسیار موثر گرچه پر زحمت و طاقت‌فرسا است، اما خیلی زود نتیجه و آثارش در جامعه پیدا می‌شود.

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم با بیان اینکه شهید رئیسی مانند شهید رجایی تبدیل به الگو شد، بیان کرد: مدیریت شهید رئیسی توقع مردم و استانداردهای مدیریت کشور را بالا برد. مدیران بعدی باید از روش ایشان تأسی کنند و اگر چنین نکنند، توسط مردم کنار گذاشته می‌شوند.

وی به بیان دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید پرداخت و اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ایشان موضوع جوانی جمعیت بود و قطعا مسئله بسیار مهمی است. این مسئله آینده‌نگری و توجه به آینده جامعه است.

نخعی‌راد ادامه داد: از خصوصیات آیت‌الله رئیسی این بود که فقط به امور پیش پا افتاده و به امور روزمره توجه نمی‌کردند و تصمیمات و عملکردشان ناظر بر آینده‌نگری بود.

وی بیان کرد: ایشان در مورد فرزندآوری و جوانی جمعیت اقداماتی انجام دادند که نتیجه‌اش سال‌ها بعد معلوم می‌شود اما نگران این مسئله نبودند که در این خصوص هزینه کنند و بودجه صرف کنند و این نشانه اخلاص ایشان و انجام کارشان برای خدا بود.

منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم یادآور شد: آخرین لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه داد و به تصویب رسید قانون جوانی جمعیت بود. شهید رئیسی در این زمینه پیگیری‌های خیلی خوبی داشتند از جمله وام‌هایی که برای ازدواج و فرزند‌آوری در نظر گرفته شد تا جوان‌ها بتوانند زودتر تشکیل خانواده بدهند.

نخعی‌راد تاکید کرد: ایشان در همین خصوص بانک‌ها و مدیران را وادار می‌کردند تا در این مورد برنامه‌ریزی و کار کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار