رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 10:52 شماره خبر : 6646 https://sobhtoos.ir/short/462aG 0
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان:

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از تلاش ۱۰ ساعته تیم امداد و نجات کوهستان این شهرستان برای طبیعت‌گردان گرفتار در ارتفاعات چشمه شارک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمد رضایی رکن آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه با اصحاب رسانه که در سالن جلسات جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان برگزار شد؛ با اشاره به امدادرسانی به طبیعت گردان گرفتار شده در روستای شارک اظهار کرد: پس از اعلام خبری مبنی بر  گرفتار شدن ۲ طبیعت گرد در ارتفاعات روستای شارک از توابع شهرستان قوچان تیم امداد و نجات شعبه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته بلافاصله تیم ۴ نفره نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که ۲ طبیعت گرد آقا یکی ۴۰ ساله و دیگری ۴۵ ساله در ارتفاعات چشمه شارک داخل صخره و شیار سنگی گرفتار شده بودند که توسط نجاتگران شعبه و با استفاده از تجهیزات نجات کوهستان از داخل شیار رهاسازی و آزاد شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با اشاره به اینکه که خوشبختانه این ۲ طبیعت گرد مصدومیت خواستی نداشته‌اند، گفت: عوامل تیم نجات کوهستان شعبه افراد مذکور را که در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد ۳۰ فروردین‌ماه رهاسازی کرده بودند به داخل روستای شارک انتقال داده و در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار