رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-05 22:00 شماره خبر : 7171 https://sobhtoos.ir/short/NjpEr 0
نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

محسن زنگنه: شهید آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد اقتصادی عزمی جدی داشت و تعداد ۲۵۰ هزار حساب متعلق به شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی با دستور شهید رئیسی بسته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ محسن زنگنه روز شنبه در مراسم یادواره شهدای خدمت در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) خواف با بیان خدمات ارزنده شهید آیت الله رئیسی گفت: شفاف سازی بودجه ها،‌ پیگیری مستمر در راستای حذف امضاهای طلایی و روان‌سازی صدور مجوزها توسط وزارتخانه ها،‌ ادارات و سازمانها و شرکتهای دولتی از دستاوردهای مهم وخدمات فساد ستیز شهید آیت الله رئیسی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ شهید آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد اقتصادی عزمی جدی داشت و تعداد ۲۵۰ هزار حساب متعلق به شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی با دستور شهید رئیسی بسته شد.

نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ شهید آیت الله رئیسی زمانی که متوجه می‌شد مسئولی کارایی لازم را ندارد در اسرع وقت او را تغییر می‌داد.

زنگنه افزود:‌ افزایش میزان حقوق دولتی معادن از ۵۰ هزار میلیارد ریال به ۵۵۰ هزار میلیارد ریال، افزایش میزان بودجه یارانه ها از چهار هزار میلیارد ریال به هشت هزار میلیارد ریال و افزایش یارانه پرداختی به خانوار ها از ۴۵۰ هزار ریال به سه تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از دیگر اقدامات مهم شهید آیت الله رئیسی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به شمار می‌رود.

وی تواضع و دغدغه‌مندی شهید رئیسی را در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم و پیگیری مستمر برای رفع موانع و رسیدن به نتیجه را از دیگر خصوصیت‌های مهم شهید آیت الله رئیسی برشمرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:‌شهید آیت الله رئیسی در زمان تصدی تولیت آستان قدس رضوی با وجود اینکه ساختمان و امکانات بهتری برای وی وجود داشت اما در یک آپارتمان ۹۰ متری و به‌دور از هرگونه تجملات و با ساده‌زیستی زندگی کرد و این ساده‌زیستی در تمام طول عمر این شهید عزیز مشهود بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار