رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-30 17:21 شماره خبر : 6652 https://sobhtoos.ir/short/VbP3y 0
نماینده مردم تربت‌حیدریه:

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس گفت: یکی از چالش‌های مهم جهش تولید در تربت‌حیدریه جذب سرمایه‌گذار است و متاسفانه خدمات به سرمایه‌گذار و تولید کننده در این خطه راضی کننده نیست و بروکراسی‌های اداری طولانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ محسن زنگنه ظهر امروز در نشست شورای اداری تربت‌حیدریه اظهار کرد: یکی از چالش‌های جهش تولید در تربت‌حیدریه جذب سرمایه‌گذار است و متاسفانه خدمات به سرمایه گذار و تولید کننده در این خطه راضی کننده نیست و بروکراسی‌های اداری طولانی است. . 

وی تصریح کرد: در عین حال چند سرمایه‌گذار خوب در ماه پایانی پارسال جذب شدند و در اردیبهشت دو اتفاق مهم در تربت‌حیدریه کلید خواهد خورد، اما رفع موانع برای سرمایه گذار در حیطه مدیران شهرستان است. 

زنگنه از نوع برگزاری جلسات شورای اداری انتقاد کرد و افزود: جلسات شورای اداری باید خروجی مناسبی داشته‌باشد و اکتفا به سخنرانی خوب نیست، لذا باید دستور جلسات در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عملیاتی و مدیران نیز در همین حوزه آمادگی لازم را داشته‌باشند. 

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس، راه اندازی شورای تسهیل برای رفع موانع تولید را در این خطه ضروری برشمرد و گفت: شورای تسهیل با یک دبیرخانه قوی می‌تواند مشکلات موانع تولید را با مدیران کل استانی برطرف کند. 

زنگنه ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار و اشتغال مهم‌ترین اولویت خطه تربت‌حیدریه باید باشد و مدیران دستگاههای اجرایی با راهبرد تکریم سرمایه‌گذار و احصای موانع تولید به دنبال رفع آن باشند. 

علت عقب‌ماندگی تربت‌حیدریه مسایل سیاسی است

نماینده مردم تربت‌حیدریه گفت: به تحقیق اعلام می‌کنم علت عقب‌ماندگی تربت‌حیدریه، مسایل سیاسی است و متاسفانه کسانی هم که در حوزه سیاسی وارد می‌شوند بلوغ سیاسی لازم را ندارند و بین رقابت و کار نمی‌توانند تمیز قائل باشند، کما اینکه ما اصولگرا و اصلاح طلب منتقد در مجلس داریم اما بر سر مسایل کلان کشور با هم همکاری می‌کنند. 

زنگنه افزود: برخی‌ها در قالب خیریه می‌خواهند پول پاشی کنند و دستگاههای نظارتی و امنیتی باید ورود کنند، در عین حال مجموعه خیریه‌ای که باید در خدمت خیرین و مردم باشد به پایگاه سیاسی تبدیل شده، لذا قرار نیست مراکز دولتی و رسمی ما به پایگاه سیاسی تبدیل شوند. 

این نماینده مجلس اظهار داشت: هرکس در این شهرستان بتواند برای مردم کار کند حتی مخالف نماینده و فرمانده هم باشد ما از او حمایت می‌کنیم، لذا از مدیران دستگاههای اجرایی تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند و تا می‌توانند برای شهرستان کار کنند. 

وی خاطرنشان کرد: امسال حدود ۵۰ میلیارد تومان برای تربت‌حیدریه بودجه عمرانی داریم و بهتر است با توجه به اینکه سال آخر دولت سیزدهم می‌باشد بودجه را به گونه‌ای توزیع کنیم که با این اعتبار چند پروژه به اتمام برسد و این همراهی و تعامل مدیران را می‌طلبد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار