رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-15 21:07 شماره خبر : 7816 https://sobhtoos.ir/short/4ZPaD 0
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خبر داد:

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که مشارکت نسبت به دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیشتر شده و مردم به توصیه های رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای داشته اند.

به گزارش صبح توس؛ سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی عصر امروز در استودیو ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: انتخابات در یک روز و ۱۰ ساعت باید انجام شود و با اجازه وزیر کشور تمدید تا ساعت ۲۴ امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه استانداری خراسان رضوی نیاز به تمدید ساعت انتخابات را به وزارت کشور مطرح کرده بود، ابراز کرد: احتمالا سایر استان‌ها نیز نیاز به تمدید در ساعت رای گیری داشتند از این روز وزیر کشور اخذ رای را تا ساعت ۲۰ و به مدت ۲ ساعت تمدید کرد. معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: دو ساعت تمدید شده فرصت خوبی است که مردم شریف ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و با حضور در چهار هزار ۵۶۷ شعبه در انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: افرادی که شناسنامه قدیمی دارند، برای شرکت در انتخابات باید کد ملی‌شان را همراه داشته باشند در غیر این صورت می‌توانند به نماینده فرمانده در شعبه مراجعه کرده و با سری شناسنامه، کد ملی خود را دریافت کنند.

طباطبایی اظهار کرد: بر اساس بیست و دومین اطلاعیه وزارت کشور انتخابات از ساعت ۲۰ الی ۲۲ تمدید شده است.
وی با تاکید بر اینکه آمار دقیقی از مشارکت‌ها نداریم، گفت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که مشارکت نسبت به دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیشتر شده و مردم به توصیه های رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای داشته اند.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در جلسه ای که با روسای ستاد نامزدها در استان داشته‌ایم بنا بر این است که رییس جمهور منتخب به احترام ماه محرم الحرام مراسم شکرانه و شادی و سرور پیروزی در انتخابات را در محیطی بسته و تا ساعت ۱۹ برگزار کند.
وی تاکید کرد: بر اساس گزارش ها تاکنون کمبود تعرفه‌ای  گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار