رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 15:37 شماره خبر : 8928 https://sobhtoos.ir/short/VpR6A 0
امام جمعه کاشمر:

امام جمعه کاشمر گفت: با حمله موشکی ایران، تمام سامانه‌های ضد موشکی اسرائیل نقش‌برآب شده است و بستری‌شدن نتانیاهو هم به همین فشار روحی و استرسی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام جواد طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر سید حسن نصرالله رفت، هزاران سید حسن نصرالله گذاشت تا راه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه سپاه به خاطر ایمانی که دارد این‌گونه مقتدرانه عمل کرد و اگر قدرت ایمان نبود سختی‌های رسیدن به علم ساخت موشک هایپرسونیک را تحمل نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: پلیسی که دارای ایمان، اخلاق و معرفت است به‌خوبی به مردم خدمت می‌کند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه در شرایطی که دشمن تهدید به حمله می‌کرد پاسخ دشمن داده شد و در این چنین جوی نماز جمعه تهران توسط مقام معظم رهبری اقامه می‌شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و مردم با شور بسیاری پشت سر ایشان در مصلی نماز جمعه تهران ایستادند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران نشان داد که نه این رهبر و نه این مردم اهل ترس نیستند، اذعان کرد: این حضور پرشور پیام دیگری برای دشمنان دارد و آن این است که هیچ فردی یا کشوری اجازه حمله به ایران را ندارد.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه سه ضلع عقلانیت، معنویت و شجاعت را در سیاست خارجی کشور داریم، عنوان کرد: هرکجا که بخواهیم برخورد کنیم از سر عقلانیت است؛ اگر اسرائیل به خانه‌های مردم حمله می‌کند؛ ولی ما به پایگاه‌های نظامی آنها که پدافند بسیار قوی و بی‌نظیری دارد حمله کردیم.

وی تاکید بر اینکه با حمله موشکی ایران، تمام سامانه‌های ضد موشکی اسرائیل نقش‌برآب شده است و بستری‌شدن نتانیاهو هم به همین فشار روحی و استرسی است که از این طریق به آن وارد شده است، تشریح کرد: پیام مقام معظم رهبری با حضور در نماز جمعه این بود که اسرائیل اهل حمله به ایران نیست و اگر حمله کند بعد از آن اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته تهران، نماز جمعه فوق‌العاده‌ای است و از نقاط مختلفی به سمت این نماز جمعه حرکت کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری با این اجتماع باشکوه، دشمنان را دیوانه و مستضعفان جهان را شاد می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار