رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-11 16:12 شماره خبر : 8889 https://sobhtoos.ir/short/4LgEn 0
نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه نیشابور:

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: در عملیات وعده صادق 2 دولت و وزارت امور خارجه هماهنگی خوبی داشتند و در ادامه مسیر نیز این وحدت کلمه باید حفظ شود.

حجت الاسلام زهدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، ضمن تبریک حملات کوبنده جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم اسرائیل گفت: هنوز پیکر مطهر حاج سیدحسن نصرالله تشییع و تدفین نشده که عملیات وعده صادق ۲ شکل گرفت و این موضوع باعث خوشحالی قلوب همه مسلمانان محور مقاومت شد. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سازمان ملل، کشورهای غیرمتعهد، مخالف رژیم صهیونیستی بودند و به جنایات این رژیم اعتراض داشتند و در قلب امریکا و اروپا نیز این کودک‌کشی محکوم شد، مطمئن هستم در اروپا و امریکا هم قلب‌های زیادی با انتقامی که گرفته شد، خوشحال است.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ابراز امیدواری کرد: ان‌شاالله این شادی‌ها باعث شادی روح مطهر شهیدان عزیز و‌ گرانقدر، سرلشکر نیلفروشان و سیدحسن نصرالله شود و خدا به ما توفیق دهد که ان شا الله بتوانیم سرباز کوچکی برای ولایت باشیم، همچنان که حاج قاسم و همین طور سیدحسن نصرالله بر اطاعت از ولایت فقیه، تاکید داشتند ان شاالله این موضوع به خوبی شکل بگیرد.
حجت الاسلام زهدی ادامه داد: این نمایش قدرت و شکوه که امشب اتفاق افتاد، در اجتماعات مردم هم تکرار می‌شود و تمام اینها ابهت محور مقاومت و اسلام را نشان می‌دهد و پیروزی حق بر باطل و فرعونیان زمان قطعاً محقق می‌شود.
وی اظهار داشت: همانطور که بارها حضرت آقا فرمودند؛ رژیم صهیونیستی سگ هارِ آمریکا است و در مقابله با سگِ هار طبیعتأ باید محکم ایستاد، اگر عقب نشینی یا سکوت کنید، سگ هار پیشروی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ابراز امیدواری کرد: دولت و جناب آقای پزشکیان و همین طور وزارت امور خارجه که دیپلماسی را خوب در این قضیه با میدان هماهنگ کردند و اتفاق خوبی را رقم زدند، در ادامه مسیر نیز این وحدت کلمه باید حفظ شود.حجت الاسلام زهدی با اشاره به اینکه خودِ حضرت آقا هم فرمودند؛ اگر دشمن هوس کند که پاسخی بدهد، قطعاً واکنش ما کوبنده‌تر از الان خواهد بود، تصریح کرد: این موضوع را دشمن بیشتر متوجه است که ما قدرتش را داریم چرا که موشک‌های ما در این مرحله بیشتر از 80 درصد به هدف نشسته و دشمن نیز به این موضوع اعتراف کرده است.
وی در پایان تصریح کرد: این انتقام و خون خواهی شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله و سرلشکر بزرگوارمون نیل فروشان بود گه گرفتیم و اگر آنها خواسته باشند غلط اضافه‌ای انجام دهند مطمئنا توی دهنشان خواهیم زد، به طوریکه که دیگر قدرت بلند شدن نخواهند داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار