رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-11 17:44 شماره خبر : 8891 https://sobhtoos.ir/short/V0lZA 0
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: فرهنگ ما، فرهنگ حسینی است و از این فرهنگ آموخته‌ایم با عده کم اما با قدرتِ ایمان و اعتقاد و ارده، آنچه خدای متعال وعده داده است، محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از عطارنیوز حجت‌الاسلام علیرضا رامیار در یادوراه شهید هادی میرآبادی شهید محرم و امنیت که در دبیرستان شاهد ولیعصر نیشابور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر گفت: شهدای گرانقدر کشورمان با تمام وجود در مسیر مقاومت و استقامت قدم برداشته و جان خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

وی با تبریک عملیات وعده صادق 2 بیان داشت: پیروزی و انجام علمیات وعده صادق 2 برای همه آزادگان جهان جای خرسندی و خوشحالی داشت و اوج این خوشحالی روزی است که در تمام صفحات حقیقی و مجازی، خبر برچیده شدن این غده سرطانی یعنی رژیم منحوس اسرائیل از صفحه روزگار مخابره شود و این وعده نزدیک و محقق شدنی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در جمع دانش‌آموزان بیان داشت: در کشور و منطقه‌ای که تا دیروز محل 5 هزار خانه فساد و مورد توجه و طمع کشورهای دیگر بود امروز این منطقه و این خطه و جریان به تاسی از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک جریان مقاومتی شده است که حتی با رفتن سیدعباس موسوی و سیدحسن نصرالله این جریان و این حرکت خاموش شدنی و متوقف شدنی نیست.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار گفت: دیشب که موشک های ساخته شده دست تهرانی مقدم‌ها از مرزهای اسرائیل عبور کرد دل خانواده‌های شهدا و مردم لبنان را خوشحال کرد. این آرمان و آرزوی ماست که این پرچم به دست حضرت ولی‌عصر (عج) برسد. 

وی ادامه داد: همین بس یک کشوری با نبود امکانات و سلاح در دفاع مقدس ولی با اراده‌های پولادین و آهنین با همه وجودش امروز در مقابل دشمنانِ این نظام ایستاده، در مقابل قدرتمندانی که تا دیروز کسی جرات نداشت، به آنها چپ نگاه کند، امروز به خودش اجازه داده مقرهای نظامی این کشور را هدف قرار دهد. این بالاترین قدرت و بالاترین عزت و افتخار است و این حرکت و این جریان و این کشتی ادامه پیدا خواهد کرد چرا که فرهنگ ما، فرهنگ حسینی است و از این فرهنگ آموخته‌ایم با عده کم اما با قدرتِ ایمان و اعتقاد و ارده، آنچه خدای متعال وعده داده است، محقق خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح تحت لوای اشرافیت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا، همیشه آماده پاسداری از این نظام و انقلاب هستند، گفت: اگر دستان پرقدرت و چشمان بیدار نیروهای مسلح و نظامی و در راس آن فرمانده معظم کل قوا نبود، این امنیت در کشور حاکم نبود. امروز این کشور شهید میرآبادی و میرآبادی‌های زیادی را  تقدیم امنیت و این نظام کرده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار