رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-20 14:46 شماره خبر : 8536 https://sobhtoos.ir/short/4aoAq 0
معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: بسیاری از مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ره و راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سه دهه اخیر فرصت برای تحقق مسیر و رسالت هدایتی ائمه معصومین به سوی اسلام ناب محمدی و احیای تمدن نوین اسلامی فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی، راهبردهای اصلی انقلاب و نظام در مسیر مکتب هدایت اهل‌بیت است و علی‌رغم تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمای بزرگوار در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون، امروز در شرایطی هستیم که نیازمند یک باز سازماندهی متفاوت و یک آرایش و نقش‌آفرینی متمایزی هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: در سال ۱۹۴۸ اولین اشغال رژیم صهیونیستی آغاز شد و برای سه دهه هیچ اتفاق معناداری صورت نگرفت با وجود این رهبران مزدور با بزک‌های سیاسی و فشارهای اقتصادی  شعار حمایت از آرمان فلسطین را سر می‌دادند.

وی عنوان کرد: امروز باید افتخار کنیم که انقلاب اسلامی در مسیر مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت در حمایت از مسیر مقاومت مقابل مستکبران و ظالمان ایستاده است.

گنابادی نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شده‌اند، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی امروز در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان، کشورمان در عمل توانسته است گام‌های مؤثری بردارد.

وی ابراز کرد: جامعه المصطفی العالمیه رسالتی متمایز و متفاوت دارد چرا که این مجموعه زمینه‌ساز تحقق انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و همچنین گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار