رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-05 09:43 شماره خبر : 6394 https://sobhtoos.ir/short/VWPrb 0
معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌رضوی خبر داد:

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از ارائه بیش از 74 هزار و 635 خدمت توسط امور جوانان این جمعیت از 24 اسفندماه 1402 تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ رضا مؤمن‌زاده اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در استان خراسان رضوی تعداد ۱۵ پست، خدمات بشر دوستانه در سطح استان به‌صورت ثابت و ۱۳ پست سیار فعال شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پست‌های خدمات بشردوستانه در طرح ملی امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجهی دارد، تصریح کرد: در این مدت در مجموع یک هزار ۴۸۲ عضو جوانان در این پست‌ها با جمعیت هلال‌احمر همکاری دارند.

وی ادامه داد: در طرح امسال تعداد ۱۵۵ اکیپ سحاب در قالب ۱۱ خدمات سامانه حرکت‌های امدادی با همکاری ۱۳۶۷ تن از اعضاء در کنار پست‌های خدمات بشردوستانه فعال هستند.

مؤمن‌زاده با تأکید بر اینکه مهم‌ترین تفاوت طرح خدمات به مسافرین نوروزی با سال‌های گذشته استقرار پست‌ها در ۳۰ کیلومتری شهرهاست، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار‌ها بیشترین تصادفات جاده‌ای در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ‌داده است که با استقرار پست‌های خدمات بشردوستانه پیش‌بینی می‌شود تا میزان حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در این استان اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز است.

وی با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون از ۷۴ هزار و ۶۳۵ خدمت توسط امور جوانان هلال‌احمر ارائه شده است، افزود: در این حوزه تاکنون بیش از ۲۶ هزار و ۲۳۷ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی و به زائران بارگاه رضوی توسط فعالین در این پست‌ها معرفی شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار