رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-05 10:02 شماره خبر : 6718 https://sobhtoos.ir/short/Vp9z2 0
فرماندار خلیل‌آباد تأکید کرد:

فرماندار خلیل‌آباد گفت: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ بر ۲۰ سال از شهرستان شدن خلیل‌آباد می‌گذرد و تمام ادارات باید در شهرستان مستقر و مستقل شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمدرضا خوشنویس شب گذشته در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد که در مرکز شکوفه‌های صالح برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق یک عملیات بزرگ بود که در هیاهوی جنگ رسانه‌ای برگزار شد بسیار حائز اهمیت است که باید این باید برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه کشوری مثل آمریکا یک هژمونی را در کل دنیا ایجاد کرده و برخی کشورها هم دنباله‌رو آن هستند، خاطرنشان کرد: حداقل ۱۰ کشور در عملیات وعده صادق شناسایی شد که در مقابل ایران قرار گرفته بودند؛ بیش از نیم‌قرن هیچ کشوری و هیچ شخصی جرئت نکرده بود در مقابل اسرائیل قد علم کند و ایران تنها کشوری بود که در مقابل اسرائیل ایستاده است.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ایران با وعده صادق در عمل ثابت کرد که در مقابل ظلم ایستاده است، تصریح کرد: مدیران شهرستان باید تاریخ را یک ورق بزنند و در خصوص اهمیت عملیات وعده صادق مطالعه کنند این عملیات بود که هیمنه ابرقدرت پوشالی را از بین برد.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: اسرائیل یک جمع تروریست محور است که یک کشور را غصب کرده‌اند و به جنایت‌های مختلفی می‌پردازند و این ایران بود که یک‌تنه در مقابل آن ایستاد.

خوشنویس با اشاره به اینکه «جهش تولید با مشارکت مردم» جزو مواردی است که یک اسم و عنوان نیست؛ بلکه مدیران بر اساس این بحث ارزیابی می‌شوند، عنوان کرد: انقلاب و نظام مال مردم است و مشارکت مردم باید در سال جاری پررنگ‌تر شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت مسئله‌محور است و دولت منابع محور نیست، تشریح کرد: در این دولت هیچ بن بستی معنا ندارد مطمئناً برای هر مشکلی، راه‌حلی وجود دارد و برای حل مشکلات باید به سمت مردم حرکت کنیم و کار را از مردم بخواهیم.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه در سال جاری رایزنی با مدیران کل و افزایش تخصیص‌ها را مطالبه خواهیم کرد، افزود: در بین مردم بودن بسیار حائز اهمیت است و مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای تسهیلگری امور مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات ادارات باید خارج از وقت اداری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شود و بیشتر وقت مدیران برای جوابگویی به مردم و حل مسائل و مشکلات آنها صرف شود، تأکید کرد: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ بر ۲۰ سال از شهرستان شدن خلیل‌آباد می‌گذرد و تمام ادارات باید در شهرستان مستقر و مستقل شوند.

خوشنویس با تأکید بر اینکه مدیران باید پیگیری داشته باشند تا حضور مدیران کل در شهرستان فعال و پررنگ باشد، بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان باید در خود خلیل‌آباد سکونت داشته باشند و این در سال جاری جدی‌تر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار