رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 07:31 شماره خبر : 6738 https://sobhtoos.ir/short/eRlrA 0
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رشتخوار خبر داد:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان رشتخوار گفت: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته حادثه برخورد خودروی سواری با موتور‌سیکلت در محور رشتخوار به خواف باعث مصدومیت شدید راکب موتور سیکلت شد.

رسول پارسا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «صبح‌توس»؛ با اعلام خبر حادثه رانندگی در محور رشتخوار به خواف گفت: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته حادثه برخورد خودروی سواری با موتور سیکلت در محور رشتخوار به خواف نرسیده به روستای زرقری باعث مصدومیت شدید راکب موتور‌سیکلت شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رشتخوار در ادامه با اشاره به حضور به موقع پرسنل اورژانس ۱۱۵ رشتخوار در محل وقوع حادثه افزود: در این حادثه راکب موتور سیکلت توسط پرسنل اورژانس پایگاه یک شهری رشتخوار به بیمارستان حضرت زهرا (س) این شهرستان منتقل و پس از اقدامات حیاتی اولیه فرد مصدوم بلافاصله به بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه انتقال یافت.

پارسا در ادامه با تقدیر از تلاش و حضور نجاتگران هلال احمر شهرستان خواف در امداد‌رسانی به این مصدوم بیان داشت: نجاتگران هلال احمر شهرستان خواف که در حال عبور  از مسیر بودند با امدادرسانی به فرد دچار حادثه تا پایان عملیات  امداد و نجات یاری‌رسان پرسنل اورژانس ۱۱۵ رشتخوار بودند، که این اقدام جای تقدیر از تلاش این عزیزان را دارد. 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رشتخوار با تاکید بر رعایت نکات ایمنی علی‌الخصوص در شب، اظهار داشت: رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان عزیز قطعاً  میزان این حوادث تلخ و دلخراش را به حداقل می‌رساند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار