رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/02/16 Sunday - 2024 05 May الأحد ، 26 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 13:18 شماره خبر : 6729 https://sobhtoos.ir/short/Vp9zA 0
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد از کشف ۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

مهدی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل‌آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌‌های استان مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پیگیری موضوع را با شیوه‌های پلیسی در دستور کار خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان خلیل‌آباد شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو موردنظر ۸ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند، تصریح کرد: در این زمینه ۳ سوداگر پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه پلیس قاطعانه و با تمام توان با سوداگران مرگ و عاملان ایجاد ناامنی در جامعه برخورد می‌کند، اذعان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است؛ لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق، خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود، یاری کنند.

حسن‌زاده همچنین در ادامه عنوان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارش‌ها در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر افزایش دهند، تشریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار