رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-09 12:16 شماره خبر : 6427 https://sobhtoos.ir/short/N2KYW 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامی کاشمر از کشف پنج کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: دراین‌رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر همواره در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر با کار اطلاعاتی و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان به دنبال جلوگیری از انتقال مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه از همین رو مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی به یک خودرو مشکوک می‌شوند، خاطرنشان کرد: مأموران خودرو سایپا ۱۴۱ را برای بازرسی و بررسی بیشتر توقیف می‌کنند و در بازرسی این خودرو موفق به کشف پنج کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه این مواد به‌صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، تصریح کرد: دراین‌رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

وی با اشاره به اینکه مجرمان مطمئناً نمی‌توانند از عواقب اقدامات مجرمانه خود در امان باشند، اذعان کرد: پلیس همواره به‌صورت شبانه‌روزی در جهت برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی را نخواهد داد.

مشهدی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان کاشمر در کنار همه وظایف روزانه که در ایام افزایش مسافرت‌های هم‌وطنان بر عهده دارند، از طرفی باتوجه‌به تقارن ماه رمضان و عید نوروز وظیفه ذاتی خاص این ماه را نیز بر عهده دارند، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان، موضوع بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار