رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-04 14:55 شماره خبر : 7157 https://sobhtoos.ir/short/Vm8A9 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: آیت‌الله رییسی در دوران خدمت کوتاه ریاست جمهوری تضمینی امید بخش از مدیریت طراز انقلاب را به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی امام جمعه تربت‌جام در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدبر تربت‌جام برگزار شد؛ با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران با قدردانی از حضور باع شق و محبت ملت ولایتمدار و انقلابی ایران و مردم شریف شیعه و اهل سنت تربت‌جام در تجلیل و تکریم از آیت‌الله رییسی و همراهانش شهدای خدمت بیان داشت: آیت‌الله رییسی در دوران خدمت کوتاه ریاست جمهوری تضمینی امید بخش از مدیریت طراز انقلاب را به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رییسی انسانی با تقوا، اخلاق‌مدار و در راستای موازین شرعی حرکت می‌کرد و پای بند به رعایت ضوابط اخلاقی و دینی و انسانی بود.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: رمز ماندگاری آیت‌الله رییسی در دل مردم و جامعه اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری و دین‌داری وی بود و شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نبود و خودش را خادم جمهور مردم می‌دانست.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: گفتمان شهید آیت‌الله رییسی بر مبنای ولایت‌مداری بود و اجرای سیاست‌های نظام و رهبری را دنبال می‌کرد، مردم خراسان با حضور میلیونی در مراسم تشییع شهید رییسی با عشق، محبت و حماسه خروشان از رئیس جمهور فقیدشان قدرشناسی کردند.

وی در پایان بیان داشت: ملت ایران یکی از بهترین عناصر را در زیر آسمان از دست داد و باید توجه داشت که همیشه باید قدرشناس ولایت و رهبری بصیر و آگاه انقلاب باشیم که کشور را در این برهه از زمان به خوبی هدایت می‌کنند و اکنون کشور در اوج امنیت، آرامش و اقتدار بسر می‌برد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار