رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 09:07 شماره خبر : 7644 https://sobhtoos.ir/short/erXDp 0
استاندار خراسان رضوی:

استاندار خراسان رضوی گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمنان دل‌سردتر می‌شوند و از سوی دیگر ظرفیت‌های مادی و معنوی برای رئیس جمهور منتخب فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ استاندار خراسان رضوی صبح امروز در استودیو انتخابات ضمن اعلام آمادگی برای اخذ آرای مردم، ابراز کرد: در این انتخابات جای خالی شهید رئیسی بسیار محسوس است و این مسئله در مشهد مقدس که مردم با این شهید خدمت مانوس بودند، بیشتر قابل درک است.

وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی تعداد چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای فعال است، خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که مدتی پیش در استان برگزار شد، استان ما ۶ درصد افزایش مشارکت داشته است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه ما تابع امر امامت و ولایت ولی جامعه هستیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در بخشی از منویات شان، شرکت در انتخابات را کاملا خیر دانستند و هیچ تردیدی در این کار خیر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است، عنوان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمنان دل‌سردتر می‌شوند و از سوی دیگر ظرفیت‌های مادی و معنوی برای رئیس جمهور منتخب فراهم می شود.

نظری تاکید کرد: اگر رئیس جمهور منتخب با آرای حداکثری برگزیده شود، بیشتر می‌تواند مسیر خدمت را طی کند و همچنین مردم باید این را بدانند که حضور پرشور انها، خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری به خاطر فقدان شهید رئیسی همه بسیار مغموم بودیم، ابراز کرد: ما برای برگزاری انتخابات تنها ۵۰ روز فرصت داشتیم و این فرصتی بسیار کوتاه بود اما به برکت خون شهدا و الطاف امام رضا، همه زمینه‌ها فراهم شد.

استاندار خراسان رضوی ضمن درخواست از مردم برای حضور پای صندوق های رای در ساعات اولیه، اضافه کرد: هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای در مشهد فعال است و برای برگزاری انتخاباتی مطلوب تعداد ۶ میلیون ۱۵۰ هزار تعرفه در استان توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه شعب اخذ رای ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: تعداد سه هزار ۵۰۸ شعبه اخذ رای ثابت و هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای سیار در استان خراسان رضوی فعال است.

نظری تصریح کرد: دو هزار ۸۲۱ شعبه شهری هستند و هزار ۷۴۶ شعبه اخذ رای روستایی فعالیت می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم امنیت در انتخابات گفت: امنیت انتخابات در سه سطح عمومی، امنیت شعب و امنیت مربوط به زیرساخت ها بر عهده فراجا است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار