رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-21 09:45 شماره خبر : 7350 https://sobhtoos.ir/short/Vlzmn 0
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حزبی رأی دادن ملاک درستی نیست بلکه مردم باید به اشخاص با توجه به عملکرد آن‌ها در طول دوران رأی بدهند.

سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: ممکن است فردی درست شبیه شهید رئیسی بر روی کار نیاید اما قطعا افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار می‌گیرند ملاک‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب را دارا خواهند بود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور تراز انقلاب باید همواره در مسیر انقلاب حرکت کند، با استکبار مبارزه و از جبهه مقاومت حمایت کند و همچنین همواره بکوشد که مردم‌دار بوده و خدمت به مردم را در رأس امور قرار دهد.

بی‌پروایی در دفاع از انقلاب شاخصه شهید رئیسی بود

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم کاندیداها در مسیر و راه شهید رئیسی و کابینه این شهید خدمت حرکت کرده و در همان مسیر گام بردارند، خاطرنشان کرد: مردم‌داری، دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب و بی‌پروایی در این مسیر از مهم‌ترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های آیت‌الله شهید رئیسی بود.

وی ادامه داد: همگان دولت شهید رئیسی را دولتی انقلابی می‌دانستند که برای رضای خدا و خدمت به مردم قدم بر می‌داشت از این رو رهبر معظم انقلاب در منویات‌شان بر اخلاص و خلوص دولت شهید رئیسی تأکید کردند.

طباطبایی عنوان کرد: عده‌ای در زمان حیات شهید رئیسی همواره خدماتش را نادیده گرفته و انکار می‌کردند اما پس از شهادتش بسیاری از این‌ها به خدمات صادقانه و بی‌منت دولت شهید خدمت اقرار کردند و از این رو رهبر معظم انقلاب فرمودند : «دلم برای رئیسی سوخت.»

وی اظهار کرد: برخی از افرادی که پس از شهادت شهید رئیسی به خدمات صادقانه شهید رئیسی تأکید کردند در زمان حیاتش هرگز به این مطالب اقرار نمی‌کردند و از او و آرمان‌هایی که در پی تحقق گام برمی‌داشت حمایت نکردند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شاخصه‌های انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و کار برای مردم است، ابراز کرد: دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره باید خادم مردم باشند و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مبارزه با استکبار یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی

وی مبارزه با استکبار، آمریکا و رژِیم صهیونیستی و ستمگران در سراسر عالم را از آرمان‌های بزرگ  انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دفاع از مظلومان، محرومان و مستضعفان از آرمان‌های انقلاب  اسلامی است، از این رو نمی‌توانیم شاهد شهادت هر روز مسلمانان در سرزمین غزه باشیم و باید تحرکاتی داشته باشیم و دنیا را وادار سازیم که مقابل رژیم خونخوار صهیونیست قد علم کنند.

طباطبایی با بیان اینکه اتفاقاتی که در حوزه دیپلماسی دولت شهید رئیسی رخ داد، اتفاقاتی بدیعی بود، ادامه داد: امروز دنیا مقابل رژیم جعلی صهیونیست ایستاده و به او اعتراض می‌کند و همان‌طور که شاهد هستیم در کشورهای بزرگی مثل آمریکا و فرانسه نیز مردم به حمایت از مردم مظلوم غزه برخاسته‌اند.

وی تصریح کرد: کار انقلابی به معنای انجام دادن کارها برای مردم است و شهید رئیسی نیز در همین مسیر خدمت به شهادت رسید و سیدالشهدای خدمت نام گرفت، این رئیس جمهور شهید برای خدمت به مردم ساعت مشخصی در نظر نداشت و همواره در خدمت مردم بود به گونه‌ای که در سه سال خدمتش، اصلا مرخصی نداشت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حزبی رأی دادن ملاک درستی نیست بلکه مردم باید به اشخاص با توجه به عملکرد آن‌ها در طول دوران رأی بدهند.

کاندیداها لجن‌پراکنی نکنند

وی با تأکید بر اینکه برای انتخاب فردی اصلح همچون شهید رئیسی مردم باید به شعارها و پای کار بودن کاندیداها برای تحقق شعارهایشان دقت کنند، گفت: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند سابقه اجرایی و سابقه مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، بنابراین مردم باید به سابقه‌ و عملکرد افراد توجه داشته باشند.

طباطبایی سابقه و اخلاق مدیریتی کاندیداها را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: نامزدها در مناظرات و در 15 روزی که فرصت تبلیغات دارند همواره باید اخلاق را رعایت کنند، لجن‌پراکنی نکنند و با حرکاتشان نظام را زیر سوال نبرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار