رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 17:36 شماره خبر : 7693 https://sobhtoos.ir/short/VbPJy 0
امام جمعه اهل سنت تربت‌جام:

مردم هر چه زودتر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مولوی جامی‌الاحمدی امروز در پای صندوق رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به مردم ایران توصیه می‌کنم که هر چه زودتر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خود را ثبت کنند.

جامی الاحمدی افزود: حضور پرشور مردم در کنار انتخابی اصلاح و آگاهانه در این رویداد مهم ملی، زمینه افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین‌المللی را فراهم خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: از بین نامزدها فردی انتخاب شود که از اسلام و مسلمین و همه مردم ایران دفاع کند و باعث سربلندی کشور شود.

امام جمعه اهل سنت تربت‌جام بیان داشت: انتخابات همواره یکی از مهمترین رویدادهای ملی کشورمان به شمار می‌رود که طی آن مسئولان عالی کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه قطعا زمینه‌های افزایش اقتدار سیاسی کشورمان را در مجامع جهانی و بین‌المللی فراهم خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت تربت‌جام به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره و اظهار کرد: در طول 45 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد کار آنها همین بوده است، اما هر بار مردم با حضور حماسی خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار