رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-10 13:39 شماره خبر : 7719 https://sobhtoos.ir/short/V1R1G 0
رئیس سازمان حمل و نقل تربت حیدریه:

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت‌حیدریه گفت: طبق برنامه‌ریزی در سالجاری ۱۰ دوربین پلاک خوان این شهر در مرحله بهره‌برداری نهایی است.

محمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از «تابان تربت»؛ اظهار کرد: تجهیزات سخت افزاری ۱۰ دوربین پلاک‌خوان خریداری شده و بسیاری از پرونده‌های پلیس به راحتی توسط سیستم‌های پلاک‌خوان سطح شهر قابل ردیابی خواهند بود. 

وی بیان کرد: از دیگر مزایای دوربین‌های پلاک‌خوان اعمال قوانین ترافیکی و مدیریت ترافیک شهر است. 

علیزاده گفت: شهرداری تربت‌حیدریه ۱۰ دوربین پلاک‌خوان را در سطح شهر نصب کرده و تجهیزات سخت افزاری این دوربین‌ها خریداری و در حال نصب است. 

وی با بیان اینکه دوربین‌ها به زودی بهره‌برداری نهایی خواهند رسید، گفت: شهرداری تربت حیدریه سال گذشته تفاهم نامه‌ای را با شرکت مخابرات خراسان رضوی جهت مشارکت و همکاری دو جانبه در خصوص ایجاد شبکه و توسعه زیر ساخت و ارئه پهنای باند مورد نیاز دوربین‌های نظارتی امضا کرد. 

علیزاده افزود: این اقدامات به نوعی ایجاد زیرساخت‌های شهر هوشمند است و در همین راستا نصب دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت نیز درحال انجام است و به زودی شاهد نصب و راه اندازی دو دوربین ثبت تخلف در معابر شهر، در فاز اول طرح خواهیم بود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار