رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 20:27 شماره خبر : 7698 https://sobhtoos.ir/short/4kj1A 0
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان رضوی:

حسن امیری گفت: به دلیل حادثه تلخ و ناگواری که برای رئیس جمهور شهید رخ داد، برای برگزاری انتخابات ناچار شدیم پروسه شش ماهه را در عرض چهار هفته انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ حسن امیری، رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان رضوی عصر امروز در استودیو انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: به دلیل حادثه تلخ و ناگواری که برای رئیس جمهور شهید رخ داد، برای برگزاری انتخابات ناچار شدیم پروسه شش ماهه را در عرض چهار هفته انجام دهیم. 
وی افزود: ٢۶ هزار دستگاه احراز هویت در کل استان جهت بروز رسانی به تهران منتقل و برگشت داده شد در حالی که تعداد شعب استان ۴ هزار و ۵۶٧ شعبه است که از این تعداد سه هزار و ۵١٠ شعبه ثابت و هزار و پنج شعبه سیار است. 
 
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: در مجموع در شهر و روستا‌های استان حدود پنج هزار و ۴٧٠ دستگاه توزیع شده است و تمام دستگاه‌ها راس ساعت ٧:٣٠ آنلاین و راس ساعت ٨ رای گیری آغاز شد.  
 
امیری تاکید کرد: برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تنها کارت ملی و شناسنامه قابل اعتبار است و تاکنون ٨۵ درصد افراد از کارت ملی و ١۵ درصد با شناسنامه در استان رای دادند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار