رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 19:48 شماره خبر : 7697 https://sobhtoos.ir/short/4XBoQ 0
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی  استانداری خراسان رضوی:

محمد زهدی گفت: شرایط برگزاری انتخابات بسیار خوب و پایدار است و تدابیر ویژه‌ای در بحث موضوعات امنیتی اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ محمد زهدی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی  استانداری خراسان رضوی عصر امروز در استودیو انتخاباتی اظهار کرد: امروز که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است، حماسه‌ای در حال رقم‌خوردن است.


وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: شرایط برگزاری انتخابات بسیار خوب و پایدار است و تدابیر ویژه‌ای در بحث موضوعات امنیتی اندیشیده شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نیروهای فراجا، سپاه و بسیج تقسیم کار صورت گرفته است و هر کدام در حال انجام وظایف خود هستند.


وی با بیان اینکه برای تامین امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌ها، ۲۰ هزار نیرو خدمت رسانی می‌کنند، ابراز کرد: علاوه بر این ۲۰ هزار نفر، نیروهای دیگر نیز برای مراقبت از زیر ساخت‌ها و برقراری ارتباطات، فیبر نوری و برق در دستور کار است.


زهدی با تاکید بر اینکه کارهای روزانه امنیتی با تشدید بیشتر در حال انجام است، اضافه کرد: احتمالا نتایج تا فردا صبح اعلام می‌شود از این رو برای حفظ امنیت تدابیری در نظر داریم، هر چند پیش‌بینی می‌کنیم که اتفاق خاصی رخ ندهد.


وی اعلام کرد: دستگاه های احراز هویت متصل به وزارت کشور است و تمام نتایج آرا مستقیما به این وزارت منتقل می‌شود و وزارت کشور نتایج را اعلام می‌کند.


معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی برای دور دوم انتخابات، گفت: برای دستگاه‌های احراز هویت، دستگاهی جایگزین پیش بینی شده است که در صورت خرابی، به سرعت تعویض انجام شود، همچنین تعدادی تعرفه اضافه نیز در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم در برخی شعب، عنوان کرد: در حرم مطهر رضوی ۲۸ صندوق پیش بینی شده بود اما با توجه به مشارکت خوب مردم، ۱۰ صندوق سیار نیز اعزام شدند.


معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: تا ساعت ۱۸:۳۰ تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه استفاده شده است و این نشان دهنده مشارکت ۳۱ درصدی مردم خراسان رضوی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار