رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 11:12 شماره خبر : 7727 https://sobhtoos.ir/short/V5a86 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام گفت: رأی و مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اقتدار و پایگاه نظام، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است.

ابراهیم بیدل در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه رأی مردم، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: رأی و مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اقتدار و پایگاه نظام، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند با حضور خود ثابت کنند که پای نظام و آرمان‌های مقدس آن ایستاده‌اند و افرادی را که چشم طمع به جمهوری اسلامی دارند را ناامید ‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با بیان اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است و حضور و رأی مردم سرنوشت‌ساز است، بیان داشت: حضور جدی و قاطع مردم در روز ۱۵ تیرماه برای سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است چراکه رئیس‌جمهور، با رأی اکثریت انتخاب خواهد شد و مهم است که چه کسی انتخاب شود.

بیدل خاطرنشان کرد: مشارکت مردم پیام محکمی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مردم در انتخاب خود، به شاخص‌های فرد اصلح توجه کنند، اظهار داشت: انتخاب و اعتماد مردم به شهید آیت‌الله رئیسی، سه‌ سال خوب و پر دستاوردی را برای کشور رقم زد و چنانچه مردم اقبال به ادامه راه شهید رئیسی دارند، باید رئیس‌جمهور آینده را فردی نزدیک به این چهره انتخاب کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار