رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 21:13 شماره خبر : 7767 https://sobhtoos.ir/short/4Q9Ml 0
معاون وزیر ارشاد:

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به همت وزارت ارشاد، مدیران استانی و شهرستانی، شورا و شهرداری تربت‌جام سینمای این شهرستان بعد از ۲۱ سال تعطیلی مجدد راه‌اندازی شد که یکی از دستاوردهای فرهنگی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمد خزائی در آئین راه‌اندازی سینما وحدت تربت‌جام که بعدظهر امروز در محل سینما وحدت تربت‌جام برگزار شد با بیان اینکه تربت‌جام پایتخت موسیقی مقامی در کشور است؛ اظهار داشت: به همت وزارت ارشاد، مدیران استانی و شهرستانی، شورا و شهرداری تربت‌جام سینمای این شهرستان بعد از ۲۱ سال تعطیلی مجدد راه‌اندازی شد که یکی از دستاوردهای فرهنگی دولت سیزدهم است.    

وی با گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت و آیت‌الله رئیسی و اقدامات فرهنگی انجام شده در دولت سیزدهم تصریح کرد: با توجه با این که شهدای دولت در بین مانیستند راحت تر می‌توان خدمات دولت را تشریح کرد چون‌ متولیان در حوزه‌های مختلف درست نتوانستن خدمات و اتفاقات بزرگی که توسط دولت سیزدهم اتفاق افتاده است را اطلاع رسانی کنند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی بیان داشت: در ابتدای دولت سیزدهم و در ۴۰ سال گذشته ۵۷۳ سالن سینما در کشور بوده است و اکنون درآستانه اواخر دولت سیزدهم ۲۸۰ سالن سینما درکشور افتتاح شده است و با توجه با این که زیر ساخت‌ها فراهم شده و تعهد ما به سینما در عمر سه ساله دولت سیزدهم و با تلاش مدیران تا پایان دولت سیزدهم تعداد سالن‌های سینما به هزار سالن خواهد رسید.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در این سفر با استاد فارق کیانی گنجینه زنده بشری دیدار و از مجموعه مزار شیخ الاسلام احمد جامی و ساختمان نیمه تمام مجتمع فرهنگی و پژوهشکده موسیقی مقامی بازدید کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار