رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-12 12:49 شماره خبر : 7740 https://sobhtoos.ir/short/NDZzr 0
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان:

رئیس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: علی‌رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی، حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری و هر برگ رأی، یک رأی به انقلاب و نظام است تا این مسیر ادامه پیدا کند.

مجید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس»، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دارای اهمیت دو چندانی نسبت به قبل بوده و وظیفه تک‌تک آحاد مردم است تا با درک شرایط، پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی با تأکید بر اینکه معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم نسبت به حضور در انتخابات دلسرد و ناامید شوند، گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که مردم انتخابی همسو و در راستای حداقلی نیازها و الزامات انقلاب اسلامی داشته باشند؛ اما باید یک بصیرت در مقابل این مسئله داشت و شرایط موجود را درک کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی قوچان بیان کرد: جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور وظیفه دارد جامعه را آگاه کند تا با بصیرت، مردم پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و همچون دوره‌های گذشته بهترین نتیجه برای ملت ایران رقم بخورد تا مدیون خون شهدای خدمت و انقلاب نباشیم.

مهدویان یادآور شد: امروز دشمن به دنبال آن است تا مردم از مسیر اصلی انقلاب ناامید شده و آن‌ها را از مسیر درست خارج کند؛ اما علی‌رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی، مشارکت حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی و هر برگ رأی در مرحله اول رأی به انقلاب اسلامی است و همه باید با برگ رأی خود ادامه‌دهنده این مسیر انقلاب و نظام باشند.

وی با اشاره به اینکه پیشبرد اهداف کشور با مشارکت همه اقشار جامعه همچون کسبه و بازاریان، دانشگاهیان، روحانیت و... امکان‌پذیر بوده تا در راستای کمک به اهداف انقلاب اسلامی قدم برداشته شود، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی نقش پررنگی در جهت اداره امور به عهده‌دارند و تمام دولت‌ها بحث جامعه دانشگاهی و نخبگانی را ازنظر مشورت‌های علمی و کار کارشناسی مدنظر قرار داده‌اند.

رئیس دانشگاه صنعتی قوچان تأکید کرد: دخالت نظر و تخصص جامعه دانشگاهی در امور موجب می‌شود تا کارها به‌خوبی انجام بگیرد و مشارکت حداکثری این قشر از جامعه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تضمین‌کننده اداره امور دانشگاه توسط جامعه دانشگاهی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی می‌توانند این دوره حساس را با نتیجه‌ای مطلوب گذران کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار