رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-14 07:56 شماره خبر : 7766 https://sobhtoos.ir/short/V0kpA 0
فرماندار ویژه نیشابور خبر داد:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات قدرت چانه‌زنی و قدرت بین‌المللی کشور عزیزمان را در عرصه بین‌الملل افزایش می‌دهد.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ گفت: دور اول انتخابات ریاست جمهوری که جمعه گذشته برگزار شد با مشارکت خوب مردم همیشه در صحنه نیشابور همراه بود.

وی ادامه داد: در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان نیشابور شد آمادگی ۱۰۰ درصد هم به لحاظ منابع انسانی که در انتخابات با ما همکاری خواهند داشت و همچنین در خصوص جانمایی شعب و محل‌هایی که برای اخذ رای مردم پیش‌بینی شده دارد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور بیان داشت: در این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته، تغییری در تعداد شعب اخذ رای نخواهیم داشت و همان ۲۷۷ شعبه آرای مردم نیشابور را اخذ خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه بالغ بر پنج هزارنفر در برگزاری انتخابات با ما همکاری خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد: مردم فهیم، ولایت‌مدار و هوشمند شهرستان نیشابور با انتخاب درست و آگاهانه بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این شهرستان بیافزایند. 

دونده با بیان اینکه برگزاری انتخابات در هر دوره‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، انتخابات نماد مردم‌سالاری و مردم‌سالاری دینی است چرا که مردم در تعیین سرنوشت خودشان نقش دارند. 

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، انسجام و وحدت ملی مردم کشور را به جهانیان عرضه می‌کند، همچنین قدرت چانه‌زنی و قدرت بین‌المللی کشور عزیزمان را در عرصه بین‌الملل افزایش می‌دهد پس حضور در تمام دوره‌های انتخاباتی حائز اهمیت است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با تأکید بر سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت انتخابات، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار