رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-15 16:56 شماره خبر : 7809 https://sobhtoos.ir/short/4Q9bl 0
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی:

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: حفظ امنیت شعب بر عهده فراجا و بسیج است.

به گزارش صبح توس؛ محمد زهدی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی عصر امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۲۰ هزار نفر نیروی حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از آرای مردم هستند.
وی رای مردم را حق الناس دانست و گفت: باید مراقب برگزاری انتخاباتی صحیح و سالم باشیم از این رو برای هر کدام از چهار هزار و ۵۶۷ شعبه، سه نیروی حفاظتی، مشغول هستند.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت شعب بر عهده فراجا و بسیج است، ابراز کرد: فراجا علاوه بر ماموریت‌های معمولی، باید از زیرساخت‌های فیبر نوری و برق رسانی نیز محافظت کند.
وی با تاکید بر اینکه در دور اول مشکل ویژه‌ای وجود نداشته است، بیان کرد: امروز نیز مرزها و داخل شهرها شرایطی ارام‌ و امن دارند و اگر در هر شعبه ای مسئله‌ای مطرح شود، برای جلوگیری از شائبه‌های امنیتی به سرعت آن را پیگیری می‌کنیم.
زهدی عنوان کرد: عوامل اجرایی و هیئت های نظارتی پای صندوق های رای اجازه نمی‌دهند که هیچ گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.
وی ادامه داد: در خارج از کشور گروه های وهابی، سلفی و داعش قصد اقدامات خرابکارانه داشتند و همچنین برخی عوامل داخلی و افراد مغرض نیز به دنبال ایجاد خدشه در برگزاری انتخابات بودند و تهدیداتی نیز داشته‌اند اما همکاران امنیتی و اطلاعاتی اجازه ایجاد کوچکترین خللی را ندادند.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افرادی را که مخل نظم صندوق بودند را جا به جا کرده و افرادی جدید را جایگزین کردیم تا کسی هیچ گونه خللی را در نظم صندوق‌ها و شعب ایجاد نکند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار