رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-14 08:40 شماره خبر : 7773 https://sobhtoos.ir/short/e8Al1 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف گفت: حضور مردم در انتخابات موجب ایمن‌سازی انقلاب، ایجاد امنیت در کشور و بهره‌برداری از دستاوردهای سابق در ایران و ایجاد ظرفیت‌های پیش رو می‌شود..

حجت السلام ابوالفضل مظاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» اظهار کرد: مشارکت در انتخابات پاسخی به دشمنان و معاندین نظام است و نشان ‌می‌دهد که ملت ایران، پای انقلاب اسلامی هستند. مردم در تشییع و بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند و امیدواریم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، کار نیمه‌تمام‌شان را تکمیل کنند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، افزود: یک اصل مهم در انتخابات حضور مردم است لذا همواره شاهد بوده‌ایم که مردم در قبال انقلاب، شهدا و این راه پر از خیر و برکت احساس مسئولیت کرده و به میدان آمده‌اند.

امام جمعه خواف خاطر نشان کرد : مردم این شهرستان همان‌طور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور با شکوهی داشتند، در انتخابات پانزدهم تیر نیز حضور حداکثری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری، نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه داشت، انتخاب نامزد اصلح است چرا که انتخاب فرد اصلح به پیشرفت، آبادانی و توسعه کشور کمک می‌کند لذا امیدواریم علاوه بر حضور حداکثری مردم در روز انتخابات، با انتخاب درست و اصلح در کشور شاهد حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی و شاهد شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشیم.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور مردم در انتخابات موجب ایمن‌سازی انقلاب، ایجاد امنیت در کشور و بهره‌برداری از دستاوردهای سابق در ایران و ایجاد ظرفیت‌های پیش رو می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار