رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 14:50 شماره خبر : 7756 https://sobhtoos.ir/short/VwoDl 0
فرماندار رشتخوار

فرماندار رشتخوار گفت: برای یک انتخاب اصلح باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم و فردی را انتخاب کنیم که در مسیر ولایت و ارزش‌های انقلاب، خصوصا مسیر شهید رئیسی عزیز حرکت کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین باهوش صبح امروز در همایش تقدیر و تجلیل از دهیاران شهرستان که همزمان با فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد، گفت: دهیاران در روستاها کلیدی‌ترین و مهم‌ترین پست مدیریتی را دارند و حلقه ارتباط بین مسئولین و مردم را برقرار می‌کنند.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه مردمی‌ترین نهاد در روستا دهیاری است، تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم در راستای خدمت صادقانه و بی‌منت برای مردم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به مسئله عدم اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از خدمات انجام شده در سطح شهر و روستاها، بیان داشت: امروزه به برکت نظام و انقلاب خدمات زیادی برای مردم در سطح شهرها و روستاها انجام شده است، اما چون به مقوله جهاد تبیین به اندازه کافی توجه نشده این خدمات و برنامه‌ها مغفول مانده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه سخنان خود افزود: در اکثر روستاهای شهرستان رشتخوار در عمر دولت سیزدهم خدمات اجرایی زیادی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و زیرساختی انجام شده است و مشکلات و مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله؛ آب، راه و ... کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین تاکید داشت: در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم وظیفه ماست تا مردم را به آمدن پای صندوق‌های رای تشویق کنیم و مسئله مشارکت حداکثری را افزایش دهیم.

باهوش در ادامه یادآور شد: برای یک انتخاب اصلح باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم و سعی کنیم با آگاهی کامل فردی را انتخاب نماییم که در مسیر ولایت و ارزش‌های انقلاب و راه شهدای خدمت خصوصا مسیر شهید رئیسی عزیز حرکت کند. 


وی عنوان کرد: مردم در نظام دموکراسی جمهوری اسلامی حق انتخاب دارند اما این انتخاب آنها باید بصورت آگاهانه باشد و دچار خطا و اشتباه نشود.

فرماندار رشتخوار در پایان به موضوعاتی همچون؛ جلوگیری از تخلیه اطلاعاتی بصورت تلفنی در ایام انتخابات، اجرای درست طرح هادی روستایی توسط دهیاری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها، صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز، همکاری و تعامل دهیاران در روز انتخابات با شعب اخذ رای و ... تاکید کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار