رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 14:09 شماره خبر : 7679 https://sobhtoos.ir/short/VlzlW 0
رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان رضوی خبر داد:

محسن نجات گفت: ۲۵ نماینده ویژه‌ به صورت نامحسوس بر عملکرد بازرسان نظارت می‌کنند و این بازرسان از ساعات اولیه شروع به خدمت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ محسن نجات، رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی ظهر امروز در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ۴۷۰ بازرس در سراسر استان بر عملکرد شعب نظارت دارند و همچنین ۱۰ شعبه بازرسی به صورت میدانی در حال رصد هستند.

وی با اشاره به شرایط آرام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: وظیفه و رسالت بازرسی، کنترل و نظارت بر جریان انتخابات بر مدار قانون است و این مهم با هدف صیانت و حفاظت از آرای مردم و تضمین سلامت انتخابات رقم می‌خورد.

رییس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: ۲۵ نماینده ویژه‌ به صورت نامحسوس بر عملکرد بازرسان نظارت می‌کنند و این بازرسان از ساعات اولیه شروع به خدمت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: مردم برای ارسال اخبار، گزارش و یا تخلف می‌توانند با شماره ۱۱۱ و ۳۸۵۵۶۱۶۳ تماس گرفته و گزارش‌شان را به کمیته رصد و پایش ابراز کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون با شماره ۱۱۱، ۷۷ تماس ثبت شده است که موضوع آن حول محور راهنمایی گرفتن بوده است.

نجات تاکید کرد: تاکنون سه مورد تخلف گزارش شده است که با تذکری ساده رفع شده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار