رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-06 10:31 شماره خبر : 6403 https://sobhtoos.ir/short/VbPzP 0
جانشین ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خواستار افزایش پروازهای مسافری به مقصد مشهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد در جلسه ویدئوکنفرانس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور که با حضور رئیس‌جمهور و وزرای کشور، میراث‌فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان برگزار شد اظهار داشت: مشهد یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر در کشور است که بیشترین تقاضا و سفر را در کشور دارد. 

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ایام نوروز و طی بیشترین حالت 180 پرواز دارد درحالی‌که برخی استان‌ها به‌غیراز تهران تا 240 پرواز دارند. براین‌اساس کمبود پروازهای مقصد مشهد بعضاً منجر به لغو رزرو هتل‌ها می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان نیز عنوان کرد: طی دو سال گذشته، دولت توجه ویژه‌ای به بهسازی جاده‌های استان داشته است؛ اما تأمین نیازهای زائران جاده‌های منتهی به مشهد نیازمند سازوکار ویژه‌ای است و دستگاه‌های متولی بایستی از اختیارات قانونی لازم در نظارت و ایفای نقش برخوردار باشند. 

تغییر در ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد 

محسن نجات گفت: باتوجه‌به گلایه و شکایات دریافتی از زائران و مجاوران، ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد تغییر کرد. باتوجه‌به گلایه و شکایت درباره نبود خدمات حمل‌ونقل زائران در آخر شب، جلسه‌ای با حضور نمایندگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی مشهد تشکیل شد. 

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی مسیر بی‌آرتی تا ساعت 2 بامداد ادامه داشته و نسبت به انتقال زائران اقدام کند. همچنین مقرر شد تاکسیرانی نیز در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در ساعت‌های آخر شب کشیک مستقر داشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار