رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/08 Friday - 2024 28 June الجمعة ، 22 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-03 13:20 شماره خبر : 7577 https://sobhtoos.ir/short/4aMv6 0
فرمانده انتظامی رشتخوار خبر داد:

فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: ۲ متهم به سرقت احشام و ۲ مال‌خر در عملیاتی جداگانه در رشتخوار دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری «صبح توس»؛ به نقل از «چهل ماه نیوز»؛ محمد عباس زاده، بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام دریکی از روستاهای حوزه شهرستان، پی گیری موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار همکاران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رشتخوار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و دریافت اطلاعات از شهروند وظیفه‌شناس موفق به شناسایی هویت متهمان شده و با هماهنگی مقام قضایی ۲ متهم به سرقت و دو نفر مال‌خر را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان احشام  سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به‌عمل‌آمده و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت ۴ رأس گوسفند اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عباس زاده در پایان اظهار داشت: پلیس با همه امکانات و تجهیزات خود خدمتگزار مردم است و در برخورد با مجرمین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و از شهروندان عزیز نیز درخواست نمود در صورت رؤیت تردد افراد مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام مراتب را جهت بررسی به مرکز فوریت‌های پلیسی تلفن ۱۱۰ اطلاع‌رسانی نمایند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار