رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-07 23:22 شماره خبر : 7641 https://sobhtoos.ir/short/VbPDR 0
دعوت فرمانده بسیج نیشابور برای شرکت در انتخابات؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: برای ساختن ایران عزیز اسلامی، برای اعتلا و سربلندی کشور و برای اینکه سرنوشت خود را به خوبی رقم بزنیم قطعاً باید در پای صندوق‌های رای شرکت کنیم.

علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به اینکه نظام ما نظام جمهوری اسلامی است یعنی آرا و نظر مردم بسیار مهم است و مردم به صورت مستقیم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند، گفت: این موضوع به منزله آن است که تاثیر انتخاب یک رئیس جمهور خوب یا بد قطعاً به خود مردم بر می‌گردد پس بسیار مهم است که همه ما در انتخابات شرکت کنیم و به کسی رای دهیم که برای منافع مردم و کشور قدم برمی‌دارد.

وی ادامه داد: اگر به لحاظ دینی و اسلامی معتقد هستیم، هم معظم رهبری و هم امام راحل (ره) شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی و واجب شرعی دانسته‌اند و حتی رهبرکبیر انقلاب در صحبت‌های خود می‌فرمایند؛ اگر عدمِ شرکت ما در انتخابات باعث گردد خسارتی به کشور وارد شود قطعاً این موضوع در راس گناهان کبیره است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان داشت: اما فردی هم شاید از عملکرد مسئولان گلایه‌ای داشته باشد اما برای ایران عزیز اسلامی، برای اعتلا و سربلندی کشور و برای اینکه سرنوشت خود را به خوبی رقم بزند قطعاً باید در پای صندوق‌های رای شرکت کند.

 علی نیک یاد با بیان اینکه بنده به عنوان خادم مردم نیشابور از همه عزیزان به ویژه مردم شریف این شهرستان تقاضا دارم روز جمعه به صورت محکم، قوی، استوار و در صفوف فشرده در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایند، گفت: ان شاءالله مردم به یک رئیس جمهورِ دلسوز از جنس مردم و آگاه و جامع الاطراف از نظر مقام معظم رهبری، پرکارو  پرتلاش و ادامه دهنده راه شهید رئیسی عزیز رای دهند. 

وی ادامه داد: باید کسی که را به عنوان اصلح انتخاب کنیم که ولایت‌مدار بوده و خطوط خود را با دشمن مشخص کند تا ان شاءالله بتواند کشور را به خوبی اداره کرده و راه شهید رئیسی را ادامه دهد و با دیپلماسی فعال در میدان امور خارجه  و در سطح بین الملل و تلاش و جهادِ شبانه روزی در حل مشکلات مردم  گام بردارد تا ان شاءالله نظام انقلاب و کشور ایران ما بیش از گذشته در سطح جهان بدرخشد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار