رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 10:54 شماره خبر : 7646 https://sobhtoos.ir/short/4kjDP 0
معاون استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

معاون استانداری خراسان رضوی گفت:آمار و ارقام حاکی از آن است که در ساعات اولیه انتخابات، مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در استودیو انتخابات اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه از ساعت هشت صبح آغاز شد و ۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین از این ساعت آغاز به کار کردند.
وی با تاکید بر آغاز به کار شعب اخذ رای از ساعت ۸ صبح، بیان کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعب اخذ رای فعالیت خود را راس ساعت مقرر آغاز کردند چرا که اگر دقیقه‌ای تاخیر می‌شد، حق الناس محسوب می‌شد.
معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه انتخابات در ۸۴ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، ادامه داد: آمار و ارقام حاکی از آن است که در ساعات اولیه انتخابات، مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته‌اند.
وی تصریح کرد: در بحث ارتباطات و امنیت مشکلی در ستادها نبوده است و برآیند ما نشان می‌دهد که تعرفه‌ها به خوبی توزیع شده‌اند.
طباطبایی افزود: بر اساس قانون، انتخابات باید ۱۰ ساعت باشد لذا اخذ رای تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: بیشترین ازدحام جمعیت را در حرم مطهر رضوی و برخی مساجد قدیمی نظیر مسجد فقیه سبزواری شاهد بوده‌ایم.
معاون سیاسی استاندار با اشاره به برخی شایعات مبنی بر خاتمه یافتن انتخابات در برخی کشورها و آغاز شمارش ارا، اضافه کرد: انتخابات در هیچ کجا به پایان نرسیده است.
وی گفت: ساعت چهار صبح با قطعی فیبر نوری  مواجه شدیم که این مشکل تا پیش از ساعت هفت حل شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار