رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 11:40 شماره خبر : 7652 https://sobhtoos.ir/short/4x9D8 0
امیر سرتیپ رضا آذریان:

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز افرادی که برای شرکت در انتخابات مردد هستند باید به احترام خون شهدای خدمت و سربازانی که در مرزهای نظام مقدس امنیت را فراهم می‌کنند، در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش صبح امروز در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تثبیت قدرت نیاز به مشارکت ملی و بزرگ مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم، نماد امنیت کشور است و قدرت و قوت نظام را در جایگاهی بالا قرار می‌دهد.

آذریان عنوان کرد: ملت ایران در سالهای گذشته ثابت کردند که همواره پای انقلاب هستند و خواهند بود لذا امروز افرادی که برای شرکت در انتخابات مردد هستند باید به احترام خون شهدای خدمت و سربازانی که در مرزهای نظام مقدس امنیت را فراهم می‌کنند، در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: مردم عزیز باید بکوشند که شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و با اقتدا به ولی امر مسلمانان جهان که در ساعات اولیه، رای خود را به صندوق انداختند، آنها نیز در ساعات آغازین، در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: چند صندوق سیار در مرزهای شرقی برای اخذ رای از نیروهای زمینی ارتش اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در مجمع سازمان ملل با در دست گرفتن قرآن کریم و عکس شهید سلیمانی، اقتدار ایران را نشان داد و امروز ما نیز باید با حضورمان پای صندوق های رای، با شهدای خدمت بیعت کنیم چرا که شهدا اقتدار کشورمان را تثبیت کردند.

آذریان تاکید کرد: دشمنان همواره می‌کوشند احساسات مردم ایران به ویژه جوانان را تحت تاثیر قرار دهند تا آنها را از شرکت در انتخابات بازدارند.

وی با تاکید بر امنیت در مرزهای شرقی کشور، افزود: برای ارسال صندوقهای سیار به مناطق صعب العبور تعدادی خودرو برای تردد در اختیار گذاشته‌ایم همچنین پایگاه هوانیروز مشهد و بیرجند چند فروند بالگرد نیز آماده کرده اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار