رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 10:44 شماره خبر : 7645 https://sobhtoos.ir/short/4XBkW 0
فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد؛

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: فرایند برگزاری انتخابات در این شهرستان با حضور سه هزار عوامل اجرایی در ۱۹۹ شعبه اخذ رٱی همزمان با سراسر کشور آغاز‌ شده‌است.

فرماندار تربت‌حیدریه که در دقایق ابتدایی برگزاری انتخابات در شعبه ۳۱ اخذ رٱی شبستان مسجد جامع حضور یافته‌بود، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: مجموع واجدین شرایط اخذ رٱی در شهرستان تربت‌حیدریه ۱۷۵ هزار و ۲۲۲ نفر است که از این تعداد ۸ هزار و ۹۲۵ نفر رٱی اولی هستند. 

وی تصریح کرد: همچنین ۳ هزار نفر عوامل اجرایی در ۱۹۹ شعبه که ۱۶۰ شعبه فعال و ۳۹ شعبه سیار است فرآیند برگزاری انتخابات را دنبال می‌کنند. 

امروز ملت ایران در مقابل یک آزمون مهم سیاسی قرار گرفتند 

امام جمعه تربت‌حیدریه با حضور در شعبه ۳۲ اخذ رای در لحظات اولیه انتخابات به خبرنگار ما گفت: امروز روز سرنوشت ساز و ازمون بزرگ ملت ایران است و مردم باید در میدان انتخابات مشخص کنند که کدام طرف ایستادند، آیا با رٱی دادن خود طرف اسلام و حرم اهل بیت علیه‌السلام یعنی جمهوری اسلامی‌ایستادند یا طرف سپاه دشمن هستند. 

حجت‌الاسلام معلمی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات آمریکا و رژیم غاصب را ناراحت و در صورت عدم شرکت نیز دشمن شاد می‌شویم، در عین حال بهترین راه برای انتخاب اصلح، فرمایشات رهبری انقلاب است که به فرد مومن و انقلابی رای دهیم. 

وی تصریح کرد: مومن کسی است که دشمن و بازی او را می‌شناسد و هرگز اطرافیان خود را از افرادی که با انقلاب زاویه دارند انتخاب نمی‌کند. 

خلق حماسه سیاسی نیازمند مشارکت حداکثری است 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه گفت: در ایام اربعین شهدای خدمت قرار گرفتیم که همزمان شده با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و توصیه ما به مردم این است که در کار خیر سبقت بگیرند. 

سرهنگ علی یعقوبیان گفت: خلق حماسه سیاسی نیازمند مشارکت حداکثری است و در گام دوم نیز مردم با انتخاب آگاهانه فردی مدیر، کارآمد که بتواند مشکلات کشور را رفع کند این حماسه را تکمیل کنند. 

انتخابات برگ برنده تعاملات نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل است 

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی‌گفت: هر میزان مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بالاتر باشد به همان میزان قدرت استراتژیک و سرمایه اجتماعی نظام افزایش و فرد منتخب قدرت بیشتری در انسجام بخشی و اجماع سازی بخش‌های مختلف کشور و دست برتر در تعاملات بین‌المللی خواهد داشت. 

محسن زنگنه گفت: مردم خراسان رضوی همیشه در انتخابات درصد بیش‌ترین حضور را داشتند و شور انتخاباتی در این استان حاکی از آن‌ است که یک رکورد جدیدی را این‌ بار ثبت کنند. 

انتخابات بزرگ‌ترین حماسه مردم سالاری دینی است

نماینده اسبق مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات بزرگ‌ترین حماسه مردم سالاری دینی است، افزود: در یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های مردم سالاری دینی قرار گرفتیم و تنها راه تغییرات و ایجاد فضای مناسب دلخواه مردم درون صندوقهای رٱی است

سعید باستانی ضمن دعوت همه احاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری باعث تقویت امنیت داخلی و ملی است و با توجه به اینکه بر اساس خرد جمعی هست خروجی آن نتیجه مناسب تری خواهد داشت. 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار