رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 17:11 شماره خبر : 7672 https://sobhtoos.ir/short/en0vM 0
خطیب جمعه موقت تربت‌حیدریه:

خطیب جمعه موقت تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت ملی و قدرت نظام را افزایش می‌دهد، افزود: پس از مشارکت آحاد مختلف در پای صندوق آرا، مردم انتخاب اصلح را در گفتمان امام و رهبری جستجو کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمد کازری در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: مردم در تشییع شهدای خدمت ثابت کردند که کارگزاران و خدمتگزاران به نظام را دوست دارند، لذا امروز در یک آزمونی دیگر شرکت می‌کنند تا برگ زرینی در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی را ثبت کنند. 

وی تصریح کرد: امروز دشمنانی که بواسطه انقلاب اسلامی، حیثیت و هویت‌شان در برابر نظام اسلامی به چالش و ابهت ابرقدرت پوشالی انها به خاک مذلت کشیده شده به دنبال آن‌ هستند تا مشارکت حداکثری شکل نگیرد. 

کازری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت ملی و قدرت نظام را افزایش می‌دهد، افزود: پس از مشارکت احاد مختلف در صدای صندوق آرا، مردم انتخاب اصلح را در گفتمان امام و رهبری جستجو کنند. 

خطیب جمعه موقت تربت‌حیدریه گفت: کسانی که نگاه به کدخدا و بیرون دارند و توجهی به ظرفیت‌های فراوان داخلی ندارند برای منصب ریاست جمهوری مناسب نیستند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار