رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/04/08 Friday - 2024 28 June الجمعة ، 22 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-04 11:43 شماره خبر : 7589 https://sobhtoos.ir/short/Vvdwk 0
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: انتخابات پیش‌رو تقابل دو جریان التماسی زانو زدن در برابر غرب که قبلاً تجربه شده و اسلام عزتمندانه و ادامه راه شهید رئیسی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محسن زنگنه صبح امروز در آیین یادواره ۳۴ شهید ورزشکار منطقه تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز نظام سلطه به سردمداری آمریکا و اسرائیل نماد کفر و شیطان هستند و اگر مبارزه با آمریکا را از انقلاب بگیریم نباید خود را نظام اسلامی بدانیم چرا که اصل اسلام مبارزه با کفر است.

وی تصریح کرد: متاسفانه‌ای عده‌ای این روزها به بهانه انتخابات و رأی جمع کردن به مهم‌ترین مولفه جمهوری اسلامی خدشه وارد می‌کنند که با دنیای کفر مذاکره کنیم و از مواضع خود کوتاه بیاییم و سئوال ما از این افراد آن‌ است که چرا انقلاب کردیم، کما اینکه انقلاب کردیم تا در برابر نظام سلطه بایستیم.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی‌گفت: اگر روزی پرچم مبارزه با نظام سلطه را زمین گذاشتیم باید کلمه جلاله الله را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کنیم، در عین حال مسیر انقلاب با تحریم‌ها و تهدیدها سخت است و در برهه‌هایی از تاریخ هم برای ما هزینه ایجاد کرد اما جمهوری اسلامی تصمیم گرفته‌ این راه پرافتخار و عزتمندانه را ادامه بدهد

زنگنه ادامه داد: متاسفانه برخی برای گرفتن رای یکی از نورانی‌‌ترین بخش‌های دولت خدمت‌گزار شهید رئیسی یعنی مبارزه با استکبار را زیر سئوال می‌برند و این کمال بی‌انصافی است. 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ۴۵ سال پای تصمیم خود ایستاده و ثمره این ایستادگی و مقاومت آن شده که این روزها تمام آزدی‌خواهان جهان و دانشجویان در کشورهای آمریکا و اروپایی برابر نظام سلطه ایستادند. 

وی با بیان اینکه شهید رئیسی نشان داد می‌توان در برابر استکبار ایستاد و عزتمندانه زندگی کرد، گفت: انتخابات پیش‌رو تقابل دو جریان التماسی زانو زدن در برابر غرب که قبلاً تجربه شده و اسلام عزتمندانه و ادامه راه شهید رئیسی است. 

زنگنه افزود: شهدا از زندگی و آرامش خود برای حفظ اسلام و این مسیر گذشتند، بنابراین ثمره این همایش‌ها باید پای صندوق رای مشخص شود و جریان شهدا را در کشور استمرار دهیم.

نماینده مردم تربت‌حیدریه اظهار کرد: اولویت اول مشارکت حداکثری در انتخابات با همه سلایق سیاسی است و در مرحله دوم انتخابی باید صورت گیرد که فرد منتخب جهادی، مخلص و انقلابی و پای کار و میدانی باشد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار