رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 14:37 شماره خبر : 6660 https://sobhtoos.ir/short/4PR6R 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: هماهنگی بین میدان و دیپلماسی در کشور باعث پیروزی در این عملیات شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح توس؛ حجت الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق یک روح تازه در روحیه تمام علاقمندان به اسلام و جبهه مقاومت و رزمندگان جبهه حق دمید.

 

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق معادلات جدیدی در صحنه دنیا به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این عملیات هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکست و قدرت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

 

امام جمعه موقت کاشمر با تاکید بر اینکه وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ دنیا تا به امروز است که این یکی از مهمترین ابعاد این عملیات محسوب می شود، تصریح کرد: بیش از ۱۷۰ پهپاد برای این عملیات استفاده شده است که همین باعث گیج شدن دشمن شد.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های دنیا به کمک رژیم غاصب اسرائیل شتافتند ولی این عملیات تمام کشورهای بزرگ دنیا را ناکام گذاشت، اذعان کرد: آمریکا، انگلیس و کشورهای منطقه به کمک اسرائیل آمدند و همه نیروهای خود را بسیج کردند ولی این عملیات به‌قدری دقیق و پیچیده بود که توانست ضربه خود را وارد کند.

 

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه این عملیات از خاک ایران انجام شد و از بسیاری از کشورهای منطقه عبور کرد و به هدف خود برخورد کرد، افزود: هماهنگی بین میدان و دیپلماسی در کشور باعث پیروزی در این عملیات شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار