رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 16:51 شماره خبر : 7689 https://sobhtoos.ir/short/NKQ5J 0
رئیس کمیته آموزش و پژوهش انتخابات:

علی اصغری گفت: یکی از مهم ترین اقدامات قبل از انتخابات، آموزش عوامل انتخاب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ علی اصغری، مدیر کل برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی و رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان عصر امروز در استودیو انتخاباتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات قبل از انتخابات، آموزش عوامل انتخاب است.

وی با اشاره به زمان محدود برای آماده‌سازی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: از آن جهت که ما از انتخابات قبلی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی، فاصله نگرفته بودیم بسیاری از آموزش ها مشترک بود لذا نسبتا دغدغه کمتری داشتیم.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: برخی از آموزش ها مخصوص انتخابات ریاست جمهوری بود، از این رو به سرعت فرآیند آموزش شروع شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها در سه حوزه ستاد انتخابات استان، فرمانداران و سپس بخشداران آغاز شد.

وی ادامه داد: همچنین کارشناسان فرمانداری ها نیز در سه دسته کارشناسان سیاسی، کارشناسان حوزه فناوری و کارشناسان آموزش فرمانداری ها تحت تعلیم قرار گرفتند.

اصغری اضافه کرد: خلاقیتی از سوی این کمیته صورت گرفت که آن شبیه سازی فرآیند انتخابات بود، بر این اساس عوامل نظارتی شورای نگهبان و عوامل اجرایی حضور یافتند و تعدادی از عوامل اجرایی به عنوان مشارکت کننده، رای خود را در صندوق رای انداختند و سپس شمارش آرا انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار