رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-14 09:03 شماره خبر : 8933 https://sobhtoos.ir/short/VwJ63 0
امام جمعه تربت‌جام تصریح کرد:

امام جمعه تربت‌جام گفت: شهادت سید عزیز مقاومت،  دشمن را دچار معادلات متوهمانه و دوستان را دچار بُهت و ناامیدی کرده بود ولی موشک‌های سپاه عزیز معادلات میدان را به نفع مقاومت تغییر داد.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد:  نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب که با حضور میلیونی مردم بصیر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد بیانگر پیروزی اراده ایمان بر تمام هیمنه کفر است.

وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق دو مهم‌تر از پیروزی نظامی و اطلاعاتی و مچاله کردن گنبد آهنین، ما توانستیم اراده قطعی خود برای نبرد با صهیونیسم را اثبات کنیم.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: شهادت سید عزیز مقاومت،  دشمن را دچار معادلات متوهمانه و دوستان را دچار بُهت و ناامیدی کرده بود ولی موشک‌های سپاه عزیز معادلات میدان را به نفع مقاومت تغییر داد.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه علی‌رغم تهدیدهای دشمن، رهبر معظم انقلاب در میدان نماز جمعه حضور می‌یابد و میلیون‌ها ایرانی نیز به رهبر عزیزشان اقتدا می‌کنند این پیام بزرگ را داشت که اگر جهان کفر با هیمنه نظامی و تکنولوژی خود به میدان آمده ما نیز با تمام عزم و اراده و ایمان الهی خود در میدان جهاد فی سبیل‌الله ایستاده‌ایم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه طبق وعده قرآن حق بر باطل پیروز است و پیروزی از آن مقاومت است، اظهار داشت: در سایه مقاومت مردم، فلسطین اشغالی به صاحب اصلی خودش باز خواهد گشت و صهیونیست‌ها به سزای عمل خودشان خواهند رسید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار