رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-29 15:27 شماره خبر : 7501 https://sobhtoos.ir/short/V5aGk 0
امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج:

امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج گفت: رئیس جمهور همواره باید بکوشد نیرویی مخلص و خدمت‌گزار باشد و خود را نوکر مردم بداند و نه رئیس و اولی الامر مردم.

مولوی الیاس قاضی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به آیه 58 سوره نساء که خداوند متعال فرمودند: «همانا خدا به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به صاحبانش باز دهید»، اظهار کرد: ما باید در انتخابات پیش رو کسی رو برگزینیم که برای این کار مناسب باشد.

وی خاطرنشان کرد:رئیس‌جمهور منتخب باید با مردم صادق و روراست باشد چرا که مردم نیاز به صداقت و راستی دارند و فردی که توسط مردم برای خدمت برگزیده می‌شود باید بکوشد که ایران را که تا به امروز سمبل کشورهای دیگر بوده است را از نظر صداقت، دیانت و وجدان به جهان معرفی کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس جمهور شهید، تصریح کرد: شهید رئیسی در طول این سه سال همواره صداقت داشتند، مردم دار بودند و پشت میز نشین نبودند و تنها به دنبال خدمت بودند.

وی با تأکید بر این‌که شهید رئیسی از بطن مردم، با مردم و برای مردم بود، ابراز کرد: اگر در انتخابات پیش رو فردی مثل سیدالشهدای خدمت بر روی کار نیاید، ملت نگران خواهند شد چرا که تمام خدماتی که در دوران آیت‌الله رئیسی انجام شده است زیر سوال می‌رود، بنابراین باید کسی منتخب مردم باشد که راه این شهید خدمت را ادامه دهد.

مولوی قاضی ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید فارغ از رنگ پوست، نژاد، اقوام و مذهب تنها مسیر خدمت را پیش بگیرد و در این مسیر صداقت داشته و به دنبال ایجاد وحدت و هم‌فکری باشد.

وی عنوان کرد: مردم به جای توجه به احزاب باید به عملکرد کاندیداها توجه داشته باشند و فردی را برگزینند که دیانت و صداقت داشته باشد و در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج افزود: برخی در زمان حیات شهید رئیسی همواره خدمات او را کتمان می‌کردند اما شاهد بودیم که این شهید خدمت، مثل شهید حاج قاسم سلیمانی پس از شهادتش محبوب دل‌ها قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که کشور ما ذخایر و معادن بسیار خوبی دارد، یادآور شد: رئیس‌جمهور منتخب مردم باید نیروهای سالم، صالح و به ویژه جوانان را به کار گیرد، همان طور که در جنگ تحمیلی و زمان انقلاب جوانان در رأس امور قرار داشتند.

مولوی قاضی با اشاره به نقش و جایگاه زنان  از صدر اسلام تاکنون، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید از اقشار زنان کمک بگیرد و به بانوان نقشی در جامعه دهد. همان‌گونه که زنان از صدر اسلام تاکنون در میدان جنگ و جهاد، در بحث مدیریت‌ها و کارهای کلان نقش بسزایی ایفا کردند.

وی تأکید کرد: اشتغال جوانان، فراهم آوردن زیرساخت‌ها در مناطق دچار مشکل، بحث اقتصاد و معیشت مردم از جمله مهم‌ترین مسائلی هستند که رئیس جمهور منتخب باید به آن‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج بیان کرد: رئیس جمهور همواره باید بکوشد نیرویی مخلص و خدمت‌گزار باشد و خود را نوکر مردم بداند و نه رئیس و اولی الامر مردم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار