رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-15 11:09 شماره خبر : 7291 https://sobhtoos.ir/short/VMmGl 0
مشاور فرمانده کل سپاه:

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اگر انتخابات پیش‌رو باشکوه و عظمت برگزار شود، برکات زیادی خواهد داشت و البته مردم باید با آرای بالا حماسه تشییع را تکمیل کنند و این‌ها دستاورد است.

حمیدرضا مقدم فر صبح امروز در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای مثل رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار«صبح توس»، گفت: امام رحمت‌الله در شرایطی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند که دین را افیون توده‌ها می‌دانستند و اجازه تنفس به دین و دین‌دار را نمی‌دادند.

مشاور فرمانده کل سپاه در تکمیل مطلب افزود: متأسفانه در آن روزها دین‌دار بودن باعث خجالت‌زدگی بود و این نقشه مارکسیست‌ها و لیبرال‌ها بود و کار امام کار بسیار بزرگی بود، مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «امام حق حیات به گردن ما داشت» چراکه با انقلاب، حیات معنوی مردم جان گرفت.

وی در ادامه، اظهار داشت: ۱۵ خرداد پیام‌های فراوانی دارد و پیام‌های آن روز تا امروز نیز ادامه دارد، چه برای حاج قاسم و چه برای شهید رئیسی، زیرا مردم روحیه دینی و سیاسی آن‌ها از بعد ۱۵ خرداد شکل گرفت.

مقدم فر با تأکید بر اینکه یکی از مناسبت‌هایی که رهبری عزیز راهبردهای کلان را معرفی می‌فرمایند روز رحلت امام است، یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون رخدادهای گوناگونی اتفاق افتاده است، ولی باید این رخداد با هنر آمیخته شود تا اثرگذار شود.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های انقلاب اسلامی تبدیل تهدید به فرصت است، بیان داشت: در جریان شهادت حجت‌الاسلام رئیسی دو مدل مفهومی ایجاد شد، اول واکنش و حماسه‌آفرینی مردم در تشییع پیکر مطهر ایشان و دوم مسئله انتخابات که شهید رئیسی نصاب جدیدی به وجود آورد.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع انتخابات پیش‌رو در کشور گفت: اگر این انتخابات باشکوه و عظمت برگزار شود برکات زیادی خواهد داشت و البته مردم باید با آرای بالا حماسه تشییع را تکمیل کنند و این‌ها دستاورد است.

مقدم فر در ادامه افزود: تحقق این شرایط الزامات ایجابی و سلبی دارد، در الزامات ایجابی باید رئیس‌جمهور بارأی بالا انتخاب شود و در قدم دوم آگاه، معتقد به مبانی انقلاب، پُرکار و پرتلاش باشد.

وی در ادامه نیز تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور خوب انتخاب شود عمق راهبردی خود را تثبیت، ظرفیت‌های انسانی خود را حداکثر، کام مردم را شیرین و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر خواهیم کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه همچنین در ادامه یادآور شد: در بخش سلبی نیز باید دقت داشته باشیم که رهبری تأکید کرده‌اند؛ نامزدها باید کارهایی را انجام ندهند، نامزدها بدگویی نکنند، تهمت نزنند و لجن‌پراکنی نکنند، چراکه کمکی به پیشرفت کشور نمی‌کند و به آب روی ملی هم لطمه می‌زند و صحنه انتخابات صحنه کشمکش قدرت نیست زیرا مردم را دلسرد می‌کند و به نفع کشور نیست.

مقدم فر بیان داشت: رهبری این مسائل را به‌عنوان یک تکلیف و وظیفه برای نامزدهای انتخاباتی می‌دانند و اگر این شروط رعایت شود بنا به فرمایش آقا خداوند دل‌ها را به بهترین فرد هدایت خواهد کرد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار