رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-25 14:20 شماره خبر : 7425 https://sobhtoos.ir/short/NBrx3 0
امام جمعه عشق‌آباد مطرح کرد:

امام جمعه شهر عشق‌آباد میان‌جلگه با بیان اینکه شهرستان میان‌جلگه با جمعیتی بیش از 45 هزار نفر که نیمی از آن را جوانان تشیکل می‌دهند بر لزوم استقرار اداره ورزش و جوانان در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام اسماعیل زاده تربتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر عشق‌آباد با اشاره به اینکه شهرستان میان‌جلگه با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر که نیمی از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند و این شهرستان جزء مناطق جوان خیز استان خراسان رضوی به شمار می‌رود، گفت: اراده فعلی حاکمیت  هم بر جوان سازی جمعیت و حفظ آن است. این جوانان در کنار کار و شغل نیازمند سرگرمی و فضای مناسب ورزشی هستند اما اکنون که در آستانه فصل تابستان و تعطیلی مدارس هستیم، جوانان این شهرستان با کمترین امکانات رفاهی و ورزشی در شهرستان میان‌جلگه مواجهند.

وی افزود: زیرساخت‌های ضعیف، نبود سالن‌های ورزشی متناسب با رشته‌های مختلف سبب شده استعدادهای خوب جوانان شهرستان میان‌جلگه تلف شود و بعضاً ناهنجاری‌های اجتماعی به وجود آید که آسیب آن جدی است و این آسیب دامنگیر اجتماع می‌شود.

خطیب جمعه شهر عشق‌آباد میان‌جلگه ادامه داد: ما در رشته‌های ورزشی ظرفیت خوبی در بخش برادران و خواهران داریم و حتی در برخی از رشته‌ها نخبه‌های ورزشی این شهرستان صاحب عناوین استانی و کشوری هستند اما متاسفانه حتی در شهرستان میان‌جلگه امکانات لازم برای تمرین‌های ورزشی این عزیزان وجود ندارد و مسلما این استعدادها هدر می‌رود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده تربتی خاطرنشان کرد: مقدمه و پیش زمینه توجه جدی مسئولان به این موضوع، استقرار اداره ورزش و جوانان در این شهرستان است تا از این طریق کار را به صورت دقیق دنبال شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار