رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-23 18:31 شماره خبر : 7386 https://sobhtoos.ir/short/4x9Gk 0
امام جمعه موقت تربت‌جام:

امام جمعه موقت تربت‌جام گفت: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رای خواهند داد، چرا که مشی این دولت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه ملت شریف ایران به تفکر شهید رئیسی رأی  بدهند؛ اظهار کرد: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رأی  خواهند داد، چرا که مشی این دولت همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: عرصه‌ انتخابات و مناظرات صحنه‌هایی جذابی برای خدمت به مردم باشد نه رقابتی همراه با تهمت، بدگویی و... چرا که این روش‌ها به پیشرفت و تعالی جامعه کمک نمی‌کند و ممکن است کشور را از مسیر شعارهای اصیل انقلاب خارج کند.

امام جمعه موقت تربت‌جام با اشاره به چرایی حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی  و انتخاب فرد اصلح موجب برچیدن رخنه‌های اقتصادی و افزایش تعاملات سیاسی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب در مرقد حضرت امام راحل مبنی بر اینکه شهید جمهور آیت الله رئیسی فردی فعال، پرکار، آگاه و بصیر به مبانی انقلاب بود، خاطر نشان کرد: برخی با شاخصه‌های بارز انقلابی‌گری رئیس جمهور فقید مخالف بودند اما ایشان با بهره‌گیری از دیپلماسی مقاومت، عمق راهبردی ملت ایران اسلامی را در جهان تثبیت کرد.

وی در پایان بیان داشت: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر به تفکر ایستاده در کنار رئیسی و نه مقابل شهید جمهور رأی خواهند داد چرا که مشی این دولت همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است و به فرمایش معظم‌له بدرقه شهیدان خدمت به فضل الهی زمینه انتخابات باشکوهی را رقم خواهد زد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار