رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/11 Monday - 2024 01 July الاثنين ، 25 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-08 20:44 شماره خبر : 7699 https://sobhtoos.ir/short/eoP8d 0
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

سید هادی طباطبایی گفت: اگر پس از ساعت ۲۲ مراجعه کننده وجود داشته باشد، می‌توان انتخابات را تا ساعت ۲۴ تمدید کرد اما پس از این ساعت، انتخابات قابل تمدید نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار امشب در استودیو انتخابات اظهار کرد: بر اساس قانون، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیرماه باید تا ساعت ۱۸ به طول می‌انجامید اما با اختیار وزیر کشور و بر اساس اعلامیه ۲۳، زمان شرکت در انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر پس از ساعت ۲۲ مراجعه کننده وجود داشته باشد، می‌توان انتخابات را تا ساعت ۲۴ تمدید کرد اما پس از این ساعت، انتخابات قابل تمدید نیست.

معاون سیاسی استاندار ضمن درخواست از مردم برای بهره بردن از دو ساعت تمدید شده، ابراز کرد: تعداد تعرفه‌های استفاده شده قابل بیان نیست چرا که همواره در انتخابات آمار و ارقام پاشنه آشیل محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: درخواست ما از اهالی رسانه این است که به مسئولان مهلت دهند تا تجمیع صورت گرفته و سپس نتیجه نهایی اعلام شود تا هیچ گونه شائبه ای به وجود نیاید.


طباطبایی با بیان اینکه در ییلاقات آمار مشارکت مردم بسیار خوب بوده است، افزود: برای واحد‌های سیار مسیری تعریف شده است و این واحدها پس از مسیر معین بنا به درخواست مردم، اعزام می‌شوند.


وی گفت: ساعت ۱۳ جلسه‌ای با روسای ستاد کاندیداها برگزار شد که اگر اعتراضی به روند اجرایی انتخابات دارند، اعلام کنند تا اصلاح، صورت گیرد اما هیچ اعتراضی نداشتند.


معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: بر اساس قانون افرادی که مسئولیتی در شعب اخذ رای ندارند، اجازه ورود به شعب را ندارند مگر اینکه حضورشان برای شرکت در انتخابات باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار